English

با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور؛

سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

امروز با حضورقائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیین تقدیر ومعارفه روسای قدیم وجدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد و طی آن حجت الاسلام محمد سادات با حکم رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی کشور به عنوان سرپرست این شورا در کردستان معرفی و از خدمات محمدقاسم سیاوشی در این مسئولیت تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این جلسه نقش شورای هماهنگی در تبیین و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان جامعه را موثر دانست و گفت: این شورا در زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات در تمام این سال‌ها با توجه به رسالت مهمی که دارد اقدامات خوبی انجام داده و در ساماندهی مناسبت‌های ملی و مذهبی و حضور مردم در این مناسبت‌ها به خوبی ورود داشته است.

وی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) گفت: اساس کار محرم و عاشورا  کار فرهنگی است و بر همین اساس هفته اول آن با عنوان امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده تا خوبی‌ها گسترش و بدی‌ها از بین برود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: آغاز انقلاب اسلامی ایران نیز با محرم بود و هر چه زمان می‌گذرد جوشش بیشتری پیدا کرده و  این تفکر تمام دنیا را در برمی‌گیرد.

وی افزود: حرکتی که در انقلاب اسلامی ایران و برگرفته از نهضت عاشورا آغاز شد به جهان صادر شده و بسیاری از انقلاب‌های مهم در دنیا از انقلاب ایران تأسی گرفته‌اند و باید همه ما برای حفظ و بقای آن تلاش کنیم.

سرپرست سابق شورای هماهنگی تبلیغات کردستان نیز در  این جلسه گفت: شورای هماهنگی با توجه به جایگاه حقوقی که دارد، رسالتش را در برنامه‌ریزی برای برنامه‌های ملی و مذهبی همواره نشان داده است.

محمد قاسم سیاوشی افزود: ما در برنامه‌های برگزار شده ملی ‌و مذهبی شاهد افزایش چشمگیر جمعیت بوده‌ایم و  در زمان‌های مختلف ملموس به خیابان‌ها آمدند  از حقانیت نظام دفاع کرده‌اند.

وی یادآور شد: در جشن چهل سالگی انقلاب حدود ۱۵ درصد جمعیت حاضر در راهپیمایی در استان افزایش یافت و چهار هزار و ۵۰۰ برنامه نیز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه