English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

وظیفه ما کار کردن برای شریعت اسلام، دین و دنیای مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه وظیفه ما کارکردن برای شریعت اسلام و دین ودنیای مسلمانان است اظهار داشت: هرکس این موارد را بکار بندد خداوند به او پاداش و عزت می دهد.

وظیفه ما کار کردن برای شریعت اسلام، دین و دنیای مسلمانان است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برگزاری این جلسات به دلیل مرور بر اصل وظایف و کارهای انجام شده و اینکه چه کارهایی باید انجام شود ضروری است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: باید این فرهنگ در جامعه جا بیافتد تا از زحماتی که در پست‌های مختلف کشیده می‌شود، تکریم و کارهای انجام شده در آن سمت پاس داشته شود.

آیت الله حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: در مسئولیت‌ها باید به نحوی عمل کنیم تا خداوند نیز از ما راضی باشد و با خیال راحت نسبت به آخرت زندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه درکردستان اذعان کرد: در هر مسئولیتی که به ما محول می‌شود، باید با رویکرد کاسب‌کارانه عمل کنید، اما نباید پایبند مال دنیا که فانی است شویم.

وی افزود: دفتر نماینده ولی فقیه در استان طبق حکم مقام معظم رهبری باید در راستای گسترش شریعت الهی و آرمان‌های اسلام و انقلاب کار کند.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: سعی شده در دفتر شرایطی فراهم شود تا به مشکلات مردم فارغ از اینکه مراجعه کننده چه کسی است رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که زیر چتر نظام هستند باید در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی و با هر عقیده و نگرشی که دارند فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم را در حضور پرشور و آبرومندانه را در انتخابات پیش‌رو بالا ببریم زیرا انتخابات شناسنامه نظام است.

وی افزود: همه باید در بالا بردن امنیت کشور تلاش کنیم، زیرا در این موضوع فرقی ندارد که چه کسی متعلق به چه حزبی است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان ردیف استخدامی دارد و از زیر شاخه‌های دفتر مقام معظم رهبری به حساب می‌آید، اظهار کرد: طبق حکم مقام معظم رهبری مسئولین نظام در استان ملزم به هماهنگی با دفتر نماینده ولی فقیه در استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه