English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

افتتاح ۹۳ پروژه آموزشی تا پایان مهرماه در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ازافتتاح 93 پروژه آموزشی تا پایان مهرماه در اصفهان خبر داد.

افتتاح 93 پروژه آموزشی تا پایان مهرماه در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد اعتدادی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: با کمک خیرین در استان اصفهان تا پایان مهر ماه تعداد 93 پروژه آموزشی و‌ پرورشی شامل 482 کلاس و 57 واحد آموزشی و سالن ورزشی و نمازخانه  افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: نقشه راه  درآموزش پرورش استان اصفهان اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد که مطالبه مهم جامعه از آموزش و پرورش نیز اجرای سند بنیادین تحول می باشد که مهمترین مؤلفه آن چرخش های تحول آفرین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برخی از اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش سخن می‌گویند، اما سند 2030 جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد و ما به دنبال تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش گام‌هایی بر می‌داریم.

اعتدادی ادامه داد: چکیده سند تحول آموزش و پرورش مدرسه را به پایگاه تربیتی مبدل می کند و روح حاکم بر این سند مدال بر گردن دانش آموزی می اندازد که به دنبال گرفتن مسئولیت اجتماعی در مدرسه است.

وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید 56 هزار فرهنگی  تعلیم و تربیت بیش از 920 هزار دانش‌آموز در همه مقاطع در هفت هزار و 40 واحد آموزشی و بیش از 30 هزار کلاس درس را آغاز کردند.

جبران کمبود معلم  در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در استان افزود: قبل از آغاز سال تحصیلی با کمبود بیش از 12 هزار و 700 نیرو مواجه بودیم که با اتخاذ تدابیر و سیاست هایی ازجمله جذب دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان ، ماده 28، حق التدریس بازنشستگان ،خرید خدمات آموزشی ، جذب سرباز معلم ، نیروهای آموزش یاران نهضت سواد آموزی این تعداد کمبود معلم در سال تحصیلی جدید در استان را برطرف نمودیم.

وجود 13 مدرسه کانکسی در استان اصفهان

اعتدادی در خصوص مدارس کانکسی در استان بیان کرد: 13 مدرسه کانکسی در استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد 12 مدرسه کانکسی در شهرستان فریدونشهر و یک مدرسه کانکسی نیزدر چادگان می باشد.

وی افزود: همچنین مدارس خشت و گلی در سطح استان اصفهان حذف شده اما در حال حاضر39 مدرسه سنگی داریم که باید این مدارس خطرآفرین را نیزبا کمک سازمان نوسازی مدارس از دستور کار خارج کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهانتصریح کرد: 11 مدرسه سنگی در استان از رده خارج شدند و مدارس سنگی باقی مانده درشهرستان های  فریدن، سمیرم، چادگان و کاشان واقع شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی