English

معاون آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد

تاسیس یکصدمین سالگرد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان همزمانی هفته دفاع مقدس باشروع سال تحصیلی راحاوی پیامی دانست و آنرا حفظ شعائر اسلامی توسط آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان دانست.

تاسیس یکصدمین سالگرد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، متقی در مراسم بازگشایی روز اول مهر در مدرسه دخترانه سردار شهید کاظمی منطقه جوی آباد خمینی شهر گفت: باید صد سال تلاش فرهنگیان در عرصه فرهنگی ارج نهاده شود.

وی ضمن با ارزش شمردن ویژگی خاصی که امسال در آغاز سال تحصیلی همراه بود، از همزمانی تاسیس یکصدمین سال اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد و عنوان کرد:  باید صد سال تلاش تمام فرهیختگان در راستای اعتلای فرهنگی ارج نهاده شود.

متقی با بیان اشاره به تحولات  آموزشی سال تحصیلی98-99 ادامه داد: حاکمین سند تحول بنیادین برنامه های جدیدی مصوب کرده اند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اجرایی کردن این سند به تنهایی از عهده آموزش وپرورش بر نمی آید و تلاش همگان را می طلبد.

وی تاکید کرد: نگاه دانش آموزان به این سند بسیار مهم و قابل اهمیت است که چند کلید واژه مهم اعم از  مشارکت و تغییر مطالبات مردمی و مدرسه محوری از جمله این موارد است.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد:  پیچیدن یک نسخه واحد برای تمامی مدارس کار اشتباهی است و اجرای سند تحول بنیادین  فرصت مدرسه محوری را برای مدیران مدارس ایجاد می کند و شورای آموزش و پرورش، شورای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان باید همکاری ها و تعاملات لازم را در به هدف رسیدن و بازدهی سندتحول بنیادین داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه