English

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر اعلام کرد:

افق ۱۴۰۴ سند تحول آموزش پرورش خمینی شهر است

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر افق 1404 سند تحول آموزش پرورش خمینی شهر است.

افق  1404 سند تحول آموزش پرورش خمینی شهر است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیم باقری در آیین آغاز سال تحصیلی ضمن اشاره به دستور مقام معظم رهبری که سند تحول بنیادین باید درمدارس کشور اجرا شود، گفت: افق  1404 که سند تحول آموزش پرورش خمینی شهر است.

وی  افزود: افق 1404 که سند تحول آموزش پرورش خمینی شهر است و توسط فرماندار پرتلاش شهرستان در اطلس جغرافیایی تدوین شده رهنمودی است برای کسانی که در این راه قدم برداشته اند.

باقری اظهار کرد: تمام کسانی که برای ارتقای آموزش و پرورش کشور گام های بلندی برداشتند و از جان خود مایه گذاشتند که فرهنگ اسلامی در متن مدارس اعتلا یابد وظیفه ماست که قدر دان زحمات آنان باشیم.

رییس اداره آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه امسال شروع سال تحصیلی با ماه محرم مقارن شده است این پیام را برای دانش آموزان و معلمان دارد که پیروی از درس های عاشورای حسینی سرلوحه امسال و تمام لحظاتمان باشد.

وی ضمن اشاره به دستور مقام معظم رهبری که سند تحول بنیادین باید درمدارس کشور اجرا شود افزود: افق 1404که سند تحول آموزش پرورش خمینی شهر است و توسط فرماندار پرتلاش شهرستان در اطلس جغرافیایی تدوین شده رهنمودی است برای کسانی که در این راه قدم برداشته اند.

رییس اداره آموزش پرورش شهرستان خمینی شهر تصریح کرد:خلاقیت و مهارت آموزی برای قشردانش آموز مهم تر از مدرک گرفتن و دانشگاه رفتن است واگر بخواهیم به سر منزل مقصود برسیم تمام مسئوولان باید در این راه همگام و همراه باشند.

باقری ارسال بخشنامه های غیر ضروری را از جمله کارهای اداره آموزش و پرورش برشمرد و اضافه کرد: برگزاری برنامه ها در هر مدرسه باید طبق نیازهای هر مدرسه و محله باشد و تمامی مدارس اجرا کننده یک دستور هماهنگ نباشند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در مدرسه دخترانه سردار شهید کاظمی منطقه جوی آباد در جمع دانش آموزان ضمن گرامیداشت هفته مقدس گفت: انقلاب اسلامی شهدای بسیاری برای آرمان های انقلاب تقدیم کرده است.

محمود مسلم زاده با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با ایام محرم مقارن شده است ایستادگی از قیام سالار شهیدان را درس بزرگی برشمرد و گفت: ایستادگی ملت در 40سال بیانگر این استواری و مقاومت در برابر ظلم است.

وی افزود: افق 1404 با بومی سازی و برش هایی که در این راستا انجام گرفته به مرحله اجرا در خواهد آمد و اولویت گذاری در سه عرصه نوسازی وبهسازی وآموزش راس امور است.

مسلم زاده اضافه کرد: همدلی مسئوولان ادارات در بحث محله محوری لازم و ضروری است که خدمات به صورت یکسان در تمام محلات ارائه شود.

به گزارش موج، حضور تعدادی از جانبازان و پدر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی زینت بخش مراسم آغازین سال تحصیلی بود و زنگ شروع سال تحصیلی به دست فرماندار شهرستان محمود مسلم زاده و با نوای لبیک یاحسین دانش آموزان نواخته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه