English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

نمایشگاه مطبوعات مازندران سالجاری برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری نمایشگاه مطبوعات ، نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در سالجاری خبر داد.

نمایشگاه مطبوعات مازندران سالجاری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عباس زارع در نشست با استاندار مازندران پیرامون فعالیت های فرهنگی و هنری استان مازندران اظهار داشت: انجمن خیرین فرهنگی برای نخستین بار در کشور در استان مازندران تشکیل می شود تا با کمک این انجمن بتوانیم در حوزه فرهنگی استان فعالیت های موثری انجام دهیم.

وی ادامه داد : توجه به فرهنگ و هنر بومی و تجلیل از مفاخر استان مازندران از اولویت های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران است که در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

زارع بیان داشت : مراسم شعر بومی «نوج»، جشنواره کتاب سال مازندران و جشنواره مطبوعات استان مازندران از دیگر برنامه های جشنواره ای این اداره کل است که در شش ماهه دوم سالجاری در استان مازندران اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: خبرنگاران استان گیلان در راس هیاتی 20 نفره از ظرفیت های عمرانی و گردشگری دولت در غرب استان بازدید کردند و از 14 مهرماه نیز تعدادی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان در راس هیاتی 20 نفره از ظرفیت های عمرانی و گردشگری دولت در شرق استان مازندران بازدید خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه