English

استاندار مازندران:

۶ مدیرکل ضعیف مازندران برکنار می شوند

استاندار مازندران از برکناری 6 مدیرکل ضعیف مازندران در روزهای آینده خبر داد و گفت: مدیران ناکارآمد مانع توسعه استان می شوند و توان همراهی را نخواهند داشت.

۶ مدیرکل ضعیف مازندران برکنار می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار داشت: پیشنهاد سه منطقه در استان مازندران به عنوان مناطق آزاد به مرحله امضا توسط رئیس جمهور رسیده و پس از این مرحله پیشنهاد به لایحه تبدیل شده و برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

وی ادامه داد: ایجاد و تصویب منطقه آزاد در استان مازندران به مدت سه دهه است که یک مطالبه جدی مردم بوده که با اختلافاتی که وجود داشت این اتفاق نیافتاد اما اکنون سه منطقه در استان مازندران بعنوا مناطق آزاد برای تصویب از سوی دولت به مجلس ارایه می شود.

حسین زادگان بیان داشت: برای بهره گیری سراسر استان مازندران از مزیت منطقه آزاد، سه نقطه شامل بندر امیرآباد در شرق، بندر فریدونکنار در مرکز و بندر نوشهر در غرب به صورت همزمان و مکمل هم برای راه اندازی این ساختار اقتصادی پیشنهاد شد.

استاندار مازندران تاکید کرد: تولید ۷۲ نوع محصول کشاورزی به میزان بیش از هفت میلیون تن در سال و داشتن رتبه اول تا سوم در تولید دستکم ۱۵ نوع محصول کشاورزی مزیت و قابلیت دیگری است که مازندران را به پرظرفیت ترین نقطه کشور در ایجاد منطقه آزاد تبدیل کرده است.

حسین زادگان بیان داشت: معضل زباله و پسماند در استان مازندران به یک چالش تبدیل شده است که نیاز است همه توجه ویزه به این موضوع داشته باشند و طرح مازندران پاک متاسفانه به درستی در حال اجرا و پیگیری نشده است و بررسی های ناظران ما نشان می دهد که برخی از فرمانداران و راهداران ضعیف عمل کردند و نسبت به وظایف خود کوتاهی دارند.

وی تاکید کرد: اینکه ساخت و ساز های غیر مجاز در برخی مناطق مانند غرب استان به مرحله فاجعه آمیز برسد و برای بومیان و روستاییان در برخورداری از زیرساخت های اولیه مانند آب و برق مشکل ایجاد کند قابل پذیرش نیست و باید برخورد قانونی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه