English

عباس زارع خبر داد:

مازندران میزبان اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه ای خزر به میزبانی استان مازندران در تاریخ 24 مرداد ماه در چالوس برگزار می گردد.

مازندران میزبان اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران عباس زارع اظهار داشت : این جشنواره از سوی اتحادیه خانه های مطبوعات شمال و با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه از 17 برگزیده این جشنواره که آثار آنها از سوی مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری شده است تقدیر بعمل می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اظهار داشت: آثار نفرات برگزیده این جشنواره از سوی مرکز مطالعات رسانه ترجمه و به دبیرخانه جشنواره رسانه ای خزر آستاراخان روسیه ارسال می گردد.

وی همچنین در مورد وضعیت مجتمع فرهنگی رامسر نیز گفت: به همت استاندار، طلسم مجتمع و فرهنگسرای نیمه کاره رامسر شکسته شد و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

عباس زارع افزود: با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور ، استاندار مازندران و فرماندار رامسر در شورای برنامه ریزی استان که با هدف بررسی مشکلات بخش گردشگری استان برگزار شده بود ، مشکل فرهنگسرای شهرستان رامسر مطرح  و پس از سالها و با پیگیری های ویژه استاندار مازندران و موافقت رئیس سازمان میراث فرهنگی طلسم مجتمع نیمه کاره فرهنگی رامسر شکسته شد.

وی افزود: طبق دستور رئیس سازمان میراث فرهنگی این مجتمع  کاربری فرهنگی هنری خواهد داشت و مجموعه اداری در آن قرار نخواهد گرفت و در آینده نزدیک پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبار ، تنظیم موافقت نامه جهت آغاز ساخت مجتمع از سر گرفته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه