English

استاندار مازندران:

موانع توسعه مازندران رفع شود

استاندار مازندران خواستار رفع موانع توسعه مازندران شد و گفت: بسیاری از موانع توسعه مازندران با اندکی دلسوزی و پیگیری رفع و زمینه ساز شادمانی و رضایتمندی مردم می شود.

موانع توسعه مازندران رفع شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان در جلسه فرمانداران و بخشداران استان مازندران اظهار داشت: زمینه هرگونه تحول در تفکر مدیران و انجام کارهای بزرگرا در گرو حذف تفکر بخشی و منطقه ای  است و توقع از مدیران و فرمانداران ایجاد تحول در منطقه است که این مهم در سایه اهتمام شبانه روزی و پایبندی بر میثاق و عهد مسولان در خدمتگزاری به مردم صورت می گیرد.

وی ادامه داد : بخاطر مردم و در جهت خدمتگزاری به آنان، فاصله ها را کنار گذاشته و در کنار هم و با هم توسعه مازندران را رقم بزنیم که تنها راه پیشرفت و اعتلای استان ،شکستن حصارها و تفکرات بسته و سنتی و گشودن دریچه های هم بینشی و همگامی است.

حسین زادگان با بیان اینکه انجام بسیاری از کارها در گرو اعتبار نیست و در سایه اراده راسخ و اقدام مشترک به تحقق می رسد گفت: مازندران دارای فرصت ها و قابلیت های بزرگ و کم بدیلی است که باید با تلاش و مجاهدت شبانه روزی در میدان عمل به پیشبرد امور همت گماشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه