English

جلیل بابازاده :

هفته دفاع مقدس منحصر به حضور نیروهای نظامی و مسلح نیست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس فقط منحصر به حضور فرماندهان و نیروهای نظامی و مسلح نیست.

هفته دفاع مقدس منحصر به حضور نیروهای نظامی و مسلح نیست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: صلابتی که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه و جهان دارد حاصل خون شهدا بوده و گفتمان ما، گفتمان مقاومت است و نیروهای مسلح همیشه برای کمک به دولت و مردم آماده هستند.

وی افزود: مردم و مسؤولان باید همواره یاد و خاطره شهیدانی که در فرمان امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و جان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند، زنده نگه دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: هفته دفاع مقدس فقط منحصر به حضور فرماندهان و نیروهای نظامی و مسلح نیست بلکه برای حضور و استفاده آحاد مردم از دستاوردهای فرزندان خود است.

وی تصریح کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط مردم نشان از اصالت حضور و عشق به نظام و انقلاب دارد و مردم همواره همراه و یار ولایت فقیه هستند و صبر را برای جهانیان و دشمنان انقلاب معنی کردند.

بابازاده با اشاره به خیانت‌های منافقان در سال‌های جنگ تحمیلی تشریح کرد: در شرایط سخت جنگی دهه شصت، منافقین سعی داشتند تا با ضربه‌زدن به نظام از داخل کشور و ایجاد رعب و وحشت و ترورهای کور، مردم را از همراهی انقلاب باز دارند اما مردم با هوشیاری خود این دوران سخت را پشت سرگذاشتند.

وی گفت: دانشجویان و دانش‌آموزان باید سال تحصیلی جدید خود را با شعار «ما پیروزیم » شروع کنند و با دستاوردهای علمی خود یاری‌گر انقلاب و مردم باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه