English

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد :

جایگاهی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است به برکت خون شهدا حاصل‌ شده است

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور در سخنرانی اش اشاره به اینکه چرا آمریکا از ابتدای انقلاب با ما دشمنی دارد کرد .

جایگاهی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است به برکت خون شهدا حاصل‌ شده است

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور در گالیکش گفت :جایگاهی ارزشمند کنونی ایران به برکت خون شهدا حاصل‌شده است .

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور و رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: جایگاهی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است بسیار ارزشمند است که به برکت خون شهدا حاصل‌شده است.

سردار داود آذرنوش در گرامیداشت شهدا گالیکش در مسجد جامع این شهرستان گفت: قطعاً حضور در مراسم شهدا باید با عمل به راه و رسم شهدا همراه باشد.

وی افزود: یاری‌کردن دین خدا، اطاعت از رهبری، مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم و ایستادن جلوی استکبار مؤلفه‌هایی بودند که شهدای والامقام ما برای آن جان شیرینشان را دادند تا ما در آسایش و امنیت راه انقلاب را ادامه دهیم.

سردار آذرنوش گفت: امروز در چهل‌سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم؛ مدتی قبل برخی از سردمداران رژیم آمریکا اعلام کردند ملت ایران نباید40 سالگی انقلابش را جشن بگیرد، برخی از کشورهای اروپایی هم اعلام کردند در پایان سال میلادی 2018 جمهوری اسلامی را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد، این‌ها از ابتدای انقلاب مدام از این شعارها داده‌اند اما جمهوری اسلامی ایران همچنان پابرجا است و به مسیر الهی خودش ادامه می‌دهد.

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه چرا آمریکا از ابتدای انقلاب با ما دشمنی دارد گفت: آمریکا در تمام 40 سال گذشته به دنبال این بوده تا انقلاب را با شکست روبرو کند؛ با ترفندهای مختلف به دنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، نظامی که بر پای مردم شکل‌گرفته و حکومت آن‌یک حکومت مردمی است که در رأس آن‌یک فرد فقیه قرار دارد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: نابودی جمهوری اسلامی ایران از راهبردهای آمریکا است که در دستور کار این کشور قرار دارد.

به گفته وی از ابتدای پیدایش آمریکا تاکنون به 62 کشور به‌صورت جنگ مستقیم نظامی و کودتا حمله کرده است.

سردار آذرنوش اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی آمریکایی‌ها متوجه شدند نمی‌توانند از طریق نظامی به کشور ما ضربه بزنند و ازاین‌رو به فکر تشکیل گروه‌های تروریستی و ناکارآمد نشان دادن نظام برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران روی آوردند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور افزود: اما انسجامی که به‌واسطه حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب داشتیم باعث ایجاد یاس و عدم پیروزی آمریکا و دشمنان نظام شده است.

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران قدرت برتر نظامی و علمی در منطقه است گفت: در تصمیمات منطقه‌ای و بین‌المللی اگر ایران حضور نداشته باشد آن تصمیم به نتیجه نمی‌رسد این نشانگر قدرت سیاسی و نظامی ایران اسلامی است.

سردار آذرنوش با اشاره به اینکه برخی مشکلاتی در کشور وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم گفت: جایگاهی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران ایستاده است بسیار ارزشمند است که به برکت خون شهدا حاصل‌شده است.

وی رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی ملت، اقتدار نیروهای مسلح، آمادگی نیروهای مسلح در حفظ و سیانت از کشور را ازجمله دلایل شکست آمریکا در برابر ایران عنوان کرد.

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن با مباحث اقتصادی به دنبال ایجاد درگیری در کشور است گفت: همه باید باهم متحد باشیم تا مشکلات و حاشیه‌ها به اصل حرکت ما که تشکیل حکومت جهانی حضرت حجت است و مبارزه با ظلم و ظالم خللی وارد نشود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به حوزه ورزش کشور گفت: در دوران طاغوت ساختار ورزش کشور یک معاونت در دل وزارت آموزش‌وپرورش که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان ورزش کشور تشکیل شد.

وی افزود: پیش از انقلاب 8 داور زن در کشور داشتیم که این تعداد پس از انقلاب به بیش از 18 هزار نفر رسیده است.

سردار آذرنوش با اشاره به حوزه کسب مدال نیز گفت: در دوران طاغوت بانوان ما تنها 4 مدال کسب کرده بودند که این تعداد پس از انقلاب به بیش از 180 هزار مدال رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه