English

استاندار گیلان در دیدار با خانواده سردار شهید محمود قلی پور؛

حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده و امروز نیاز جامعه است گفت: حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد.

حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد
به گزارش خبرگزاری موج از گیلان؛ مصطفی سالاری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده سردار شهید حاج محمود قلی پور که فرمانده سپاه قدس گیلان و اعضاء ستاد برگزاری یادواره شهدای کربلای ۲ نیز حضور داشتند با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا به ما روحیه و انرژی مضاعفی برای خدمت بیشتر به مردم می دهد.
وی به وصیت نامه شهید قلی پور اشاره و خاطرنشان کرد: تاکید این شهید والامقام بر حفظ وحدت در وصیت نامه نشان از آینده نگری شهدا دارد.
استاندار گیلان در دیدار با خانواده سردار شهید محمود قلی پور
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد اظهار داشت: وحدت با صداقت افراد در موضع گیری ها و تصمیم گیری ها، فداکاری و چشم پوشی از هرگونه مصالح و منافع شخصی نسبت به منافع ملی و اجتماعی محقق می شود.
وی نگاه شهدا نسبت به حفظ وحدت را بسیار متفاوت دانست و افزود: شهدا تمام وجود خود را در برابر باور و اعتقاد خود در طبق اخلاص تقدیم جامعه و مردم کردند تا وحدت حفظ شود.
استاندار گیلان در دیدار با خانواده سردار شهید محمود قلی پور

 یادواره شهدای کربلای دو،   10 شهریور در رشت برگزار می شود

استاندار گیلان با بیان اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده که نیاز امروز جامعه است گفت: در این میان مردم به فرزندان شهدا به عنوان یک الگو و نمونه توجه ویژه دارند.
وی با اشاره به اینکه رفتار و منش شهدا درس بزرگی برای جامعه است افزود: شنیدن سخن شهدا و تاسی از فداکاری آنان نقش موثری در ترویج ازخودگذشتگی برای مصالح اجتماعی دارد.
سردار شهید محمود قلی‌پور در تاریخ 10 شهریور 1365 و در منطقه حاج عمران ( محورعملیاتی کربلای 2 ) بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است یادواره شهدای کربلای ۲ و فرمانده شهید سردار حاج محمود قلی‌پور ۱۰ شهریورماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

استاندار گیلان در دیدار با خانواده سردار شهید محمود قلی پور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه