English

سید عباس صالحی در اردبیل:

اردبیل جزو استان‌های موفق حوزه گذرهای فرهنگی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اردبیل جزو استان‌های موفق حوزه گذرهای فرهنگی است.

اردبیل جزو استان‌های موفق حوزه گذرهای فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهداف سفر به استان اردبیل، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و تعیین نقشه راه حوزه فرهنگی استان‌ها است.

وی افزود: ضمن عقد تفاهم‌نامه‌های متنوع، برنامه‌های تدوین و تنظیم شده فرهنگی و هنری از طریق منابع مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اردبیل عملیاتی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در طی سفر دو روزه خود به استان اردبیل دیدارهای مختلفی را با اصحاب فرهنگی و هنرمندان استان خواهیم داشت و همچنین شرکت در شورای فرهنگی استان اردبیل از دیگر برنامه‌های این سفر است.

صالحی بیان کرد: طبق برنامه از مراکز فرهنگی و هنری استان اردبیل بازدید خواهیم کرد و خوشبختانه اردبیل از جمله استان‌های موفق حوزه گذر های فرهنگی است و اقدامات مطلوبی در راستای احداث گذرهای فرهنگی رخ داده است که این گذرها به اقتصاد فرهنگ و هنر و رویدادهای فرهنگی کمک بسزایی می‌کند.

وی گفت: در ادامه به شمال استان اردبیل و دشت مغان سفر خواهیم کرد و در طی این سفر با عشایر و هنرمندان این منطقه دیدار می‌کنیم که امیدواریم این سفر به بهبود و افزایش رویدادهای فرهنگی استان که یکی از استان‌های کهن ایران بوده کمک کرده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه