English

حسین فرشیدی:

هرمزگان نیازمند راه اندازی دانشکده های جدید علوم پزشکی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: استان هرمزگان در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه سلامت و درمان نیازمند راه اندازی دانشکده های جدید علوم پزشکی است.

هرمزگان نیازمند راه اندازی دانشکده های جدید علوم پزشکی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با بیان این که هرمزگان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه سلامت و درمان نیازمند راه اندازی دانشکده های جدید علوم پزشکی است، از کمبود بالغ بر یک هزار و 600 پرستار در استان خبر داد. 

وی گفت: براساس استانداردهای مراکز درمانی، استان هرمزگان در حال حاضر با کمبود بیش از یک هزار و 600 نیروی پرستار رو به رو است.

حسین فرشیدی اذعان داشت: استان هرمزگان در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه سلامت و درمان نیازمند راه اندازی دانشکده های جدید علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: در استان‌های همجوار هرمزگان شاهد گسترش آموزش عالی در حوزه پزشکی و سلامت هستیم اما هرمزگان تنها دارای یک دانشگاه علوم پزشکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در حوزه کمبود نیروی انسانی در زمینه بهداشت و درمان می‌توان به کمبود بیش از یک هزار و 600 پرستار در استان بر اساس استانداردها اشاره کرد.

فرشیدی بیان کرد: در راستای توسعه آموزش پزشکی در هرمزگان خواستار راه‌اندازی دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب این استان و در شهرستان های میناب و بندرلنگه هستیم.

وی گفت: راه اندازی دانشگاه های جدید علوم پزشکی، اقدام گام بزرگی در راستای پرورش نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان در هرمزگان است و ما نیز با تمام توان پیگیری لازم را برای تحقق آن انجام می‌دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه