English

فریدون همتی وعده داد؛

راه اندازی دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان

استاندار هرمزگان عنوان کرد: براساس مصوبه نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه، دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان راه اندازی می شود.

راه اندازی دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به اهمیت راه اندازی دانشکده های علوم پزشکی در مناطق مختلف این استان، عنوان کرد: براساس مصوبه نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه، دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌های میناب و بندرلنگه که قرار است این دانشکده ها در آن ها احداث شود، به طور جدی این امر را مورد پیگیری قرار داده و با استفاده از کمک و مشارکت خیرین ساختمان آنها را احداث کنند.

استاندار هرمزگان افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز جهت صدور مجوزهای لازم از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری لازم را انجام دهد.

وی گفت: راه اندازی این دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان، تاثیر مثبت خود را در حوزه سلامت، بهداشت و درمان هرمزگان نشان می دهد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای چهار پروژه بزرگ نفتی در این استان خبر داد و بیان داشت: این طرح ها شامل توسعه میادین سیری با اعتبار ۱۰۴ میلیون یورو، توسعه میدان رسالت لاوان با اعتبار ۱۶۰ میلیون یورو، توسعه میدان رشادت با اعتبار ۲۶۰ میلیون یورو و طرح راه اندازی مخازن نفتی در جاسک با اعتبار دو و نیم میلیارد دلار است.

همتی اظهار داشت: با پیگیری هایی که از طریق مکاتبه با ریاست محترم جمهور صورت گرفت و همچنین با تصویب شورای اقتصاد، چهار درصد از اعتبارات تخصیص یافته به این طرح های بزرگ نفتی برای کمک به انجام مسئولیت های اجتماعی و اجرای پروژه های عمرانی استان هرمزگان اختصاص یافت.

همتی اضافه کرد: از این محل، اعتبار خوبی به استان تخصیص می یابد که می‌توانیم با استفاده از آن گام های بزرگی برداشته و طرح‌های بسیار خوب و بزرگی را در هرمزگان به اجرا درآوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی