English

فریدون همتی:

برج علم و فناوری هرمزگان به زودی افتتاح می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: با تلاش مجموعه پارک علم و فناوری استان و کمک های معاونت علمی و فناوری، برج علم و فناوری هرمزگان در بندرعباس به زودی افتتاح خواهد شد.

برج علم و فناوری هرمزگان به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان هرمزگان با اشاره به آماده سازی برج علم و فناوری هرمزگان در بندرعباس، عنوان کرد: با همت و تلاش مجموعه پارک علم و فناوری استان و کمک های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برج علم و فناوری هرمزگان در بندرعباس آماده شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برج فضا و امکانات مناسب برای حضور و فعالیت مراکز رشد فناوری و شرکت های دانش بنیان فراهم شده است.

استاندار هرمزگان افزود: برج علم و فناوری هرمزگان به یک مرکز کاملاً علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و فضایی برای گفتگو و تبادل نظر نخبگان، اساتید و دانشگاهیان تبدیل می شود.

همتی در ادامه با اشاره به بررسی اقدامات و محصولات تولیدی شرکت های دانش‌بنیان در این نشست، تصریح کرد: یکی از مهمترین محورها و برنامه‌های ما در هرمزگان، فراهم کردن فضا برای فعالیت نخبگان و افراد توانمند علمی در راستای تولید محصولات مبتنی بر دانش و پژوهش است.

وی گفت: توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان در هرمزگان منجر به ارتقای سطح تولید و ایجاد اشتغال و ثروت برای این استان خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: جذب نخبگان موجب تحولات بزرگ و سازنده در استان از جمله در حوزه تولید، درآمدزایی و اشتغال خواهد شد و این امر منشاء پویایی بیشتر در استان است.

همتی اضافه کرد: باید بنیاد نخبگان هرمزگان و پارک علم و فناوری همکاری بیشتری با یکدیگر داشته و فضا جهت تعامل و همکاری بیشتر نخبگان و دانشگاهیان و کارآفرینان ایجاد شود.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای تسهیل فعالیت نخبگان در استان انجام می‌دهیم تا با استفاده از این ظرفیت و ایجاد کردن زمینه پرورش استعدادهای نخبگان، تحولات بزرگی در استان رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه