English

به مناسبت هفته دولت؛

۱۰پروژه عمرانی و خدماتی در قشم بهره برداری و کلنگ زنی شد

به مناسبت هفته دولت و همزمان با سفر استاندار هرمزگان به شهرستان قشم 10 پروژه عمرانی و خدماتی در قشم بهره برداری و کلنگ زنی شد.

10پروژه عمرانی و خدماتی در قشم بهره برداری و کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در سفر فریدون همتی استاندار هرمزگان به شهرستان قشم، 10 پروژه عمرانی، خدماتی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این افتتاحیه ها در جمع مردم قشم، ضمن بیان این که وحدت و همدلی تشیع و تسنن در این شهرستان زبان زد خاص و عام است، بیان داشت: جزیره قشم، به لحاظ شرایط و ظرفیت های دریایی و سوختی، نگین خلیج فارس است.

وی تصریح کرد: تامین زیر ساخت های برق، آب و...، را در دستور کار قرار خواهیم داد.

همتی با بیان این نکته که در بخش پروژه های آب رسانی 180 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: می توانیم با تلاش برای امکانات بیشتر، ظرفیت گردشگری و با تکیه بر توانمندی های داخلی، حرف اول را در منطقه بزنیم.

وی ضمن اشاره به این که، تبعیت محض از دولت و رهبری، تحقق احکام الهی را بر جای می گذارد، تصریح کرد: در کنار تلاش تمام مسئولان اجرایی، همراهی مردم برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی کمک بزرگی است.

استاندار هرمزگان از پیشرفت در حوزه پرورش میگو و جلبک نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: قشم، نسبت به سایر شهرستان های استان از وضعیت بهتری برخوردار است.

شایان ذکر است در سفر چند ساعته استاندار هرمزگان به جزیره ی قشم، به مناسبت هفته دولت 10 پروژه بهره برداری و کلنگ زنی شد؛ که تعدادی از این پروژه ها شامل، کلنگ زنی دامپروری صنعتی هفت هزار راسی بز در باسعید، روکش راه های شهرستان قشم به طول 23 کیلومتر، گازرسانی خانگی به درگهان و روستای هلر با اعتبار 220 میلیارد ریال، سایت پرورش میگوی شمس الدین سفاری لافتی با اشتغال زایی بالغ بر 80 نفر، افتتاح شبکه های برق متوسط و ضعیف و روشنایی معابر، مرکز خدمات جامع سلامت حضرت زینب (س) روستای طولا و پارک خطی ژئوپارک با 9 هزار مترمربع مساحت، است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه