English

برای دومین سال متوالی برگزار شد؛

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در خمینی شهر

برای دومین سال اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرستان خمینی شهرحسینیه ایران برگزار شد.

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در  اجتماع بزرگ عزاداران حسینی پرچم گنبد امام حسین (ع) در شهری که به نقل از آیت الله بروجردی ملقب به حسینیه ایران است، برافراشته شد.

در این مراسم رسول عموشاهی و جواد حیدر با نوای خود و گروه های موزیک با طنین های مختلف ماه عزا را به همه اعلام کردند هزاران عزادار در آستانه ورود به ماه محرم  آمادگی خود را برای برپایی باشکوه آیینهای عزاداری به نمایش گذاشتند.

شهرستان خمینی شهر به دلیل عشق و ارادت بی نظیر مردم این شهر به ساحت مقدس امام حسین(ع) و همچنین برگزاری عزاداری در حسینیه ها، تکایا، مساجد و مجالس خانگی نام حسینیه ایران را به خود گرفته است.

در ادامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر  با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمود: تبلیغ دین به شیوه سنتی همان اعتباری را دارد که نیم قرن پیش داشت، ادامه داد: هیئت های مذهبی نقش بسیار مهمی در تبلیغ دین مبین اسلام را داراست.

حجت الاسلام والمسلمین محسن کوچکی نظارت سازمان تبلیغات اسلامی را در پنج حوزه دسته بندی کرد و آن  هیاتها را هیاتهای مذهبی، مبلغین ماه محرم و ماه مبارک رمضان ، مداحان ،  کانونهای فرهنگی تبلیغی و حوزه قرآنی برشمرد.

وی از وجود هیئت های بی نظیر خمینی شهر خبر داد وگفت:  از سال ۸۷ تا کنون ۲۷۵ هیات در سازمان ثبت نام شده  و ۸۹ هیات در سامانه کشوری طوبی ثبت نام شده اند.

به گزارش موج؛ مراسم تجمع هیئت های  مذهبی در میدان امام خمینی شهر خمینی شهر با حضور فرماندار انقلابی شهرستان و مسئولان و مردم ولایتمدار برگزار گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه