English

غلامرضا فرجی در گفتگو با موج اعلام کرد:

اکران فیلم های کمدی از فردا متوقف می شود

سخنگوی شورای عالی نمایش اعلام کرد: در دهه اول محرم و دهه آخر صفر نمایش فیلم های کمدی در همه سینماهای کشور ممنوع است.

اکران فیلم های کمدی از فردا متوقف می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، غلامرضا فرجی سخنگوی شورایعالی نمایش در مورد تغییر برنامه اکران فیلم های کمدی در ایام محرم و صفر گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین ع ویاران با وفایش، طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش و مانند سنوات گذشته، کلیه سینماهای سراسر کشور حق نمایش فیلمهای طنز و کمدی و در دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر را ندارند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس با توجه به آغاز دهه اول محرم، از فردا به مدت ده روز نمایش فیلم های کمدی در حال اکران، متوقف خواهد شد. این فیلمها شامل آثار همچون فیلم سینمایی زهر مار، ایکس لارج و تکزاس دو می شود؛ که در صورت از سر گیری اکران آنها در پایان دهه اول محرم، در دهه آخر صفر هم نمایش آنها متوقف خواهد شد.

غلامرضا فرجی در مورد احتمال صدور مجوز برای نمایش فیلم هایی همچون روز واقعه و پرواز در شب در روزهایی همچون تاسوعا و عاشورا هم گفت: در این ایام که تعطیلی رسمی به مناسبت سوگواری سالروز شهادت اهل بیت و یارانشان (ع) است، سینماها به طور کلی تعطیل هستند اما با توجه به مجوزی که گرفته شده در روزهای دیگر محرم و صفر اکران این فیلم ها در سینماهای مربوطه مجاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه