English

سید سعید شاهرخی در جشنواره شهید رجایی استان همدان مطرح کرد:

ایجاد ۸ هزار شغل از ابتدای سال جاری

استاندار همدان در جشنواره شهید رجائی استان همدان با اشاره به ایجاد 8 هزار شغل از ابتدای سال جاری در استان همدان، از حمایت از تولید سخن گفت.

ایجاد 8 هزار شغل از ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در جشنواره شهید رجایی استان همدان که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به سند راهبردی استان و  ایجاد ۸ هزار شغل در استان همدان از ابتدای سال جاری، با بیان اینکه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در جلسه با هیئت دولت و تاکید بر حمایت از تولید، حفظ انسجام و هماهنگی در اولویت کار مدیران باشد، گفت: حمایت از تولید و اشتغال در اولویت برنامه‌های استان همدان است.

 

ایجاد 8 هزار شغل از ابتدای سال جاری/ هیچ واحد تولیدی در استان همدان تعطیل نشده است

شاهرخی افزود: با هدایت مقام معظم رهبری، حضور مردم و تلاش و مدیریت دولت در برابر تحریم ها و دشمن ها ایستاده ایم و در برابر زورگویی ها عقب نخواهیم نشست.

استاندار همدان با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در استان همدان به علت تحریم تعطیل نشده است از پیش بینی ایجاد سالانه ۲۰ هزار شغل بر اساس سند راهبردی استان همدان سخن گفت و افزود: فرمایشات رهبر انقلاب و تاکید بر انسجام و وحدت در اولویت است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه به همت دولت و همکاری نمایندگان استان همدان پروژه های بزرگ ملی در بودجه کشور پیش بینی شده که این امر باعث ارتقاء جایگاه استان همدان می‌شود، گفت: حضور پررنگ وزیران و مدیران دولت در استان نشانه فضای کار و تلاش در استان است.

وی  با اشاره به واحدهای تولیدی استان همدان و بیان اینکه از مجموعه عملکرد مدیران استان همدان رضایت داریم اما انتظارات در شرایط فعلی بیشتر است، گفت: توسعه استان هدفگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه