English

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

تجلیل از ۱۰۰ مددجوی موفق اردبیلی در دهه کرامت

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۰۰ نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در دهه کرامت مورد تجلل قرار گرفتند.

تجلیل از ۱۰۰ مددجوی موفق اردبیلی در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین  دشتی بیان کرد: ۱۰۰ نفر از دختران تحت حمایت که در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، عفاف و حجاب، تحصیلی و علمی موفقیت‌های چشمگیری را در سطح استان و کشور کسب کرده بودند، در دهه کرامت مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که کمیته امداد با شناسایی آن تلاش می‌کند مسیر توانمندسازی و کارآفرینی مددجویان را هموار کند، گفت: شکوفایی استعدادهای مددجویان مستلزم تشویق و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی است تا دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت بر مبنای علاقه خود به قله‌های ترقی صعود کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۱۰۰ نفر از دختران تحت حمایت که موفقیت‌های چشمگیری را در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، عفاف و حجاب، تحصیلی و علمی در سطح استان اردبیل و کشور کسب کرده‌ بودند در «دهه کرامت» مورد تجلیل قرار گرفتند، بیان کرد: در جوار آستان مبارکه امام‌زاده سیدصدرالدین(ع) مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان موفق برگزار شد که تأثیرات معنوی بسزایی را نیز بر روحیه آنها داشت.

دشتی با بیان اینکه با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی در سطح استان اردبیل برای مددجویان تحت حمایت برگزار شد، افزود: ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد که با همیاری دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به جنگ نرم و گسترش فرهنگ غرب در جامعه امدادگران این نهاد بیش از پیش تلاش دارند تا خانوار تحت حمایت از بروز آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند، گفت: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به صورت جدی دنبال می‌شود و با بروز کوچک‌ترین مشکلی مددکاران خانواده وارد عمل می‌شوند تا به حل مسائل مددجویان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مقابله با ترویج فرهنگ بیگانه در بین خانوار تحت حمایت از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل است، افزود: تعالی فکری و فرهنگی مددجویان مدنظر امدادگران و مددکاران خانواده‌های تحت حمایت قرار دارد که تا کنون در این زمینه گام‌های موثری برداشته شده است.

دشتی با اشاره به اینکه در «دهه کرامت» برنامه‌های مختلفی برای مددجویان تحت حمایت برگزار شد، اعلام کرد: ۲۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت برای نخستین‌بار رهسپار حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.

وی با بیان اینکه در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) جشن تکلیف۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار شد، گفت: جشن تکلیف با هدف آشنایی مددجویان با مسائل فرهنگی و فرائض دینی و مذهبی برگزار شد تا آنها بیش از پیش با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل آیین پرچم‌گردانی حرم مطهر امام رضا(ع) در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در «دهه کرامت» عنوان کرد و افزود: این امر شور و حال معنوی بسیاری را برای خانوار تحت حمایت به خصوص مددجویانی که نمی‌توانند به دلیل مشکلات جسمی و بیماری راهی مشهد مقدس شوند، به دنبال داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه