English

به مناسبت دهه کرامت؛

بیش از ۷۰ برنامه در شهرستان شهرضا برگزار می شود

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: به مناسبت دهه کرامت ، بیش از 70برنامه در شهرستان شهرضا برگزار می شود که از این تعداد 20برنامه شاخص است.

بیش از 70 برنامه در شهرستان شهرضا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آرزو قوامی در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرستان شهرضا گفت: 7 مسجد در شهرستان آماده برگزاری جشن ویژه میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) هستند.

وی تصریح کرد: در امامزاده شاهرضا(ع) جشن دختران آسمانی به مناسبت شب میلاد حضرت معصومه(س) با همکاری آستان قدس و نمایندگی حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

قوامی افزود: باتوجه به اینکه 21 تیرماه روز جمعه است راهپیمایی روز عفاف و حجاب 20 تیرماه در شهرضا از میدان تاسوعا تا میدان شهید باهنر برگزار شده سپس قطعنامه ای با موضوع حمایت از عفاف و حجاب و پایبندی زنان ایرانی به عفاف و حجاب توسط بانوان شهرضایی امضا می شود.

کارشناس اموراجتماعی فرمانداری شهرضا گفت: همزمان با شهرضا این راهپیمایی در 4روستای شهرستان برگزار می شود.

قوامی تصریح کرد: مراسم ویژه نکوداشت بقاع متبرکه نیز در 18 تیرماه همزمان با دهه کرامت به همت اداره اوقافو امور خیریه شهرستان  برگزار می شود.

وی از برپایی یک کارگاه غذای سالم  با محوریت دانشگاه آزاد شهرضا خبرداد و گفت:  این برنامه جزو برنامه های متنوع فرهنگی است.

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری شهرضا افزود: برگزاری سه شب جنگ شادی در پارک خانه شهر ،نمایش سیرک بین المللی  و رونمایی از کتاب از برنامه های شاخص دیگر در این دهه است.

قوامی گفت: هم چنین نمایشگاه صنایع دستی به همت شهرداری شهرضا به مدت 10 شب به مناسبت دهه کرامت در پارک ملت برپا می شود که شامل 10 تا 15  غرفه صنایع دستی است.

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری شهرضا بابیان اینکه حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می شود، افزود: حجاب مولفه و شاخصه فرهنگی کشورما بوده و نمی توان آن را از زن ایرانی جداکرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه