English

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور:

اردبیل موفق‌ترین مناطق کشاورزی کشور است

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: استان اردبیل یکی از موفق‌ترین مناطق کشاورزی کشور است که طرح‌های مختلف سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در حال انجام است.

اردبیل موفق‌ترین مناطق کشاورزی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا جهانسوز ظهر امروز در بازدید از فعالیت‌های بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل اظهار داشت:‌ براساس تصمیمات اتخاذ شده سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در افزایش 20 درصد تولید محصولات کشاورزی همکاری و مشارکت می‌کند.

وی افزود: استان اردبیل یکی از موفق‌ترین  مناطق کشاورزی کشور است که  طرح‌های مختلف سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع  طبیعی در آن با قدرت و قوت در حال انجام است و در حال حاضر 600 روستا تحت پوشش طرح مشترک وزارت جهاد کشاورزی وسازمان بسیج مهندسین کشاورزی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور بیان کرد: در سایه سعی و اهتمام بسیج مهندسین و وزارت جهاد کشاورزی که طرح‌های بسیج در آن به اجرا در آمد شاهد افزایش 20 درصد افزایش عملکرد انواع محصولات کشاورزی بودیم و اساس کار طرح‌های بسیج رفع عوامل تولید و افزایش عملکرد در واحد سطح است.

جهانسوز گفت: در استان اردبیل طرح بسیج همگام با منابع طییعی به اجرا گذاشته خواهد شد که هدف عمده این طرح صیانت از جنگل‌های فندقلو بوده و با کلید خوردن این طرح به طور قطع تحول مهمی در حفظ اراضی فندقلو و افزایش سطح این جنگل بسیار مهم خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور تصریح کرد: این طرح ناجی جنگل‌های ارزشمند فندقلو بوده و با اجرای این طرح صنعت توریسم و گردشگری نیز بیش از پیش در استان تقویت خواهد شد که جنگل‌داری سالم و زادآور و بهره‌برداری اصولی از آن از اهداف اساسی این سازمان محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه