English

رئیس نظام صنفی کشاورزی:

امیدواریم بتوانیم حق و حقوق کشاورزان را بیش از پیش مطالبه کنیم

رئیس نظام صنفی کشاورزی گفت: در گذشته کشاورزان به دلیل نداشتن یک نظام صنفی مستقل از حق و حقوق خود محروم بودند و ما امیدواریم با ایجاد اتاق اصناف کشاورزی بتوانیم حق و حقوق کشاورزان را بیش از پیش مطالبه کنیم.

امیدواریم بتوانیم حق و حقوق کشاورزان را بیش از پیش مطالبه کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی امروز در مراسم افتتاحیه دبیرخانه شورای عالی نظارت بر نظام صنفی کشاورزی کشور در پاسخ به سوالی گفت: بر اساس مصوبات موجود سازمان میادین میوه و تره‌بار موظف است 25 درصد از غرفه‌های خود را در اختیار تولیدکنندگان بخش کشاورزی قرار بدهد اما تا به امروز حتی یک غرفه در اختیار این بخش قرار نگرفته است.

وی افزود: این امر منافع زیادی برای مصرف‌کنندگان خواهد داشت و آنان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند از طرفی تولیدکنندگان نیز محصولات خود را با حذف واسطه‌ها با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسانند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی ادامه داد: در شرایط فعلی این نقص در نظام توزیع محصولات کشاورزی کشور وجود دارد و این آمادگی از طرف تشکل‌های بخش کشاورزی وجود دارد تا محصولات خود را به طور مستقیم به مصرف‌کننده عرضه کنند.

ملک‌زاده همچنین در ارتباط با ایجاد دبیرخانه گفت: تشکیل یک صنف برای کشاورزی کشور با وجود اینکه با تاخیر انجام شد اما می‌تواند دستاوردهای مناسبی برای بخش کشاورزی داشته باشد.

وی افزود: در گذشته کشاورزان به دلیل نداشتن یک نظام صنفی مستقل از حق و حقوق خود محروم بودند و ما امیدواریم با ایجاد اتاق اصناف کشاورزی بتوانیم حق و حقوق کشاورزان را بیش از پیش مطالبه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی