English

محمودرضا عراقی؛

ثبت جهانی منبت بسیار ارزشمند است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان از اینکه ثبت جهانی منبت ملایر بسیار ارزشمند است و همینطور از فعال شدن بخش خصوصی در توسعه گردشگری سخن گفت.

ثبت جهانی منبت بسیار ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمودرضا عراقی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان ظهر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و چشم اندازهای توسعه شهرستان ملایر ضمن اشاره به فعال شدن بخش خصوصی در توسعه گردشگری ملایر گفت: انجام کارهای زیربنایی و ثبت جهانی منبت بسیار ارزشمند است و این موضوع را باید خیلی جدی گرفت تا این عنوان را کسب کنیم.

عراقی با بیان اینکه مهمترین پروژه که همه باید به انجام آن کمک کنیم، مینی ورد و بام ملایر است که بی نظیر است و در جذب توریست موفق خواهد بود، گفت: از همه نمادهای دنیا در ساخت پروژه جهان کوچک استفاده می‌شود.

توسعه گردشگری ملایر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید بخش خصوصی را در زمینه توسعه گردشگری و زیرساخت‌های شهرستان ملایر فعال کرد، گفت: اقدام خوب فرماندار ملایر در پیگیری و جذب سهم ملایر از اعتبارات گلوبال ملی قابل توجه است.

عراقی به افتتاح طرح‌های کشاورزی اشاره و یکی از محورهای مهم و اساسی توسعه شهرستان ملایر و استان را توجه به حوزه کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی ذیل این بخش عنوان کرد و افزود: توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی، چون با نیازمندی‌ها و آمایش سرزمینی شهرستان و استان مطابقت دارد، افزون بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، پایدار نیز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان ارزش افزوده ایجاد شده در بخش صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی را قابل توجه عنوان و افزود: توجه به تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت تولید محصولات کم آب بر و متناسب با شرایط اقلیمی شهرستان ملایر به پایداری اقتصادی منطقه و تولید می‌انجامد.

وی توسعه بخش کشاورزی با توجه به شرایط جغرافیایی و سرزمینی هر زیست بوم را از مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به جایگاه مهم ملایر در استان و غرب کشور، افزود: خوشبختانه در این سال‌ها شاهد بروز اتفاقات خوبی در بخش‌های گوناگون توسعه امور زیربنایی این شهرستان بوده‌ایم.

عراقی بابیان اینکه ظرفیت خوبی برای توسعه ملایر و جهش اقتصادی آن در سال‌های پیش رو وجود دارد گفت: امیدواریم روند پیشرفت همه جانبه ملایر با شتاب بیشتری دنبال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در نشست بررسی مسائل و چشم اندازهای توسعه شهرستان ملایر ضمن اشاره به فعال شدن بخش خصوصی در توسعه گردشگری ملایر گفت: انجام کارهای زیربنایی و ثبت جهانی منبت بسیار ارزشمند است و این موضوع را باید خیلی جدی گرفت تا این عنوان را کسب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه