English

عراقی در جلسه هماهنگی آئین گشایش و راه اندازی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور

آموزش مهمترین موضوع در توسعه گردشگری است

معاون استاندار همدان در جلسه هماهنگی آئین گشایش و راه اندازی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور، آموزش را مهمترین موضوع در توسعه گردشگری خواند.

آموزش مهمترین موضوع در توسعه گردشگری است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمودرضا عراقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در جلسه هماهنگی آئین گشایش و راه اندازی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور، ضمن اشاره به اینکه آموزش مهمترین موضوع در توسعه گردشگری است، گفت: این مرکز سال ها نیمه تمام مانده بود و از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای که این مرکز را تمام کرد و کار بزرگی انجام داد، تشکر می کنم.

عراقی افزود: راه اندازی این مرکز در تداوم رویداد «همدان ۲۰۱۸» بسیار مهم است و به باور پذیری امکانات همدان بسیار کمک می کند.

وی مطرح کرد: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری کشور تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه در ارزیابی انجام شده و اولویت بندی شکل گرفته در گردشگری استان همدان مهمترین کار، آموزش لحاظ شده است، گفت: با توجه به نظر بخش خصوصی بر افتتاح و اهمیت اشتغال و سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان، مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور راه اندازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه مهارت گرایی به اشتغال کاربردی منتهی می شود، تاکید کرد: باید از مدرک گرایی اجتناب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در جلسه هماهنگی آئین گشایش و راه اندازی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور، ضمن اشاره به اینکه آموزش مهمترین موضوع در توسعه گردشگری است، گفت: این مرکز سال ها نیمه تمام مانده بود و از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای که این مرکز را تمام کرد و کار بزرگی انجام داد، تشکر می کنم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه