English

فرمانده نیروی انتظامی:

پاسخ حکیمانه رهبر به آمریکا، ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد

سردار اشتری گفت: جواب هوشمندانه مقام معظم رهبری به وزیر امور خارجه ژاپن همه ما را شگفت‌زده کرد، چرا که کوچک‌ترین صحبت می‌توانست حاشیه ایجاد کند، اما پیام ایشان بسیار عالمانه بود و جمهوری اسلامی ایران را در جهان سربلند کرد.

پاسخ حکیمانه رهبر به آمریکا، ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار اشتری در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه، عملکرد و توانایی پلیس ایران را در منطقه و جهان موفق و مثال‌زدنی عنوان کرد و ابراز داشت: پلیس کشورهای بزرگ و پیشرفته که داعیه قدرت نظامی و انتظامی دارند، بر حرفه‌ای بودن پلیس ایران در شرایطی که در منطقه وضعیت مناسب امنیتی وجود ندارد، اذعان دارند.

سردار اشتری از نیروی انتظامی به‌عنوان متولی اصلی تأمین امنیت در کشور نام برد و خاطرنشان ساخت: امروز نیروی انتظامی با استفاده از کارکنان جهادی و حرفه‌ای و با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا بیشترین خدمات را به مردم در مسیر افزایش اعتماد عمومی جامعه ارائه می‌دهد.

وی تأکید کرد: با تلاش همه نیروها ازجمله نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج امروز شاهد امنیت و وضعیت خوبی در داخل کشور هستیم و اقتدار ما در خارج از مرزها نیز مثال‌زدنی است و تجربه نشان داده است که هرکجا استقامت و مقاومت داشته‌ایم پیروز میدان بوده‌ایم و هرکجا که کوتاه آمدیم و به دشمن خوش‌بین بودیم ضرر کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه