English

فرمانده انتظامی آزادشهر بیان کرد :

اختلاف بر سر حکم قضایی توقیف یک ماشین، کار دست سه مامور قلابی داد

سرهنگ محمد رضا اصلانی خبر از دستگیری سه مامور قلابی داد .

اختلاف بر سر حکم قضایی توقیف یک ماشین، کار دست سه مامور قلابی داد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد : ۳ مامور قلابی در آزادشهر دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت : شب گذشته ماموران کلانتری شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر ۳ نفری که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می کردند، دستگیر کردند.

 سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: شب گذشته حدود ساعت ۸ شب طی تماسی که از یک شهروند اهل نوده خاندوز شهرستان آزادشهر با ۱۱۰ ، ماموران کلانتری شهر نوده برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با اظهارات طرفین مشخص شد که اختلاف بر سر حکم قضایی توقیف یک ماشین است که ۲ مامور آگاهی و یک سرباز از شهر قزوین برای اجرای حکم به شهر نوده آمده بودند. 

اصلانی تصریح کرد: ماموران کلانتری بلافاصله هویت و مدارک دو مامور آگاهی و سرباز را مورد بررسی قرار دادند که معلوم شد این افراد، مدارک آنها و حکم توقیف خودرو جعلی است و آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: این افراد در دفاع از خود اعلام کردند که ماشین خود را به این شهروند اهل نوده‌ فروخته اند و چون وی پول آنها را پرداخت نکرده است، این نقشه را برای پس گرفتن ماشین خود کشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس تحقیقات خود را برای بررسی سوابق این افراد آغاز کرده است و تا روشن شدن کامل فعالیتهای خلاف این افراد به تحقیقات خود ادامه خواهد داد.

اصلانی در پاسخ به برخورد پلیس با جعل هویت پلیس چگونه است، گفت: این افراد جرم انجام داده اند و دستگاه قضا به جرم آنها رسیدگی خواهد کرد. وظیفه پلیس انجام تحقیقات لازم درخصوص جرائم احتمالی دیگر این افراد و تحویل اسناد و مدارک بدست آمده به دستگاه قضایی است.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان اعلام: شهروندان عزیز در برخورد با افراد ناشناسی که خود را پلیس معرفی می کنند، ابتدا درخواست مدرک شناسایی داشته باشند و اگر درخواست فردی که به عنوان پلیس به سراغ آنها آمده نامعقول بود، حتما با ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه