English

استاندار کرمانشاه:

تداوم اعلام قیمت‌های لحظه‌ای از سوی عده‌ای سودجو قابل‌قبول نیست

هوشنگ بازوند در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه گفت: در گذران معیشت مردم، عده‌ای سودجو هر قیمتی دلشان می‌خواهد به مردم و به‌ویژه اقشار ضعیف تحمیل می‌کنند که تداوم این وضعیت قابل‌قبول نیست.

تداوم اعلام قیمت‌های لحظه‌ای از سوی عده‌ای سودجو قابل‌قبول نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه در خصوص افزایش قیمت‌های ناگهانی در بخش‌های مختلف بازار کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه به دلیل تشدید تحریم‌ها و سوءاستفاده برخی سودجو معیشت عمومی مردم به‌خصوص اقشار ضعیف جامعه به‌شدت تحت تأثیر قرارگرفته است و تداوم این مسئله قابل‌قبول نیست.

وی در خصوص مشکلات اخیر مطبوعات کرمانشاه در زمینه تأمین کاغذ، ابراز داشت: تداوم فعالیت مطبوعات برای توسعه استان کرمانشاه یک ضرورت جدی است و در همین راستا به‌زودی در قالب یک نشست تخصصی موضوع تأمین سهمیه کاغذ موردنیاز مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی می‌شود.

بازوند در ادامه با اشاره به افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها گفت: باید کمیته‌ای به‌منظور رسیدگی به وضعیت اجاره‌بها در استان تشکیل شود هزینه‌های اجاره‌بها در کرمانشاه یک افزایش بسیار غیرمنطقی و سرسام‌آوری داشته است و زندگی مردم را دچار مشکل کرده است به همین علت در زیرمجموعه ستاد تنظیم بازار کرمانشاه به‌منظور رسیدگی به وضعیت اجاره‌بها در استان تشکیل گردیده تا به این نابسامانی‌ها برخورد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه