English

استاندار کرمانشاه در دیدار با سفیر برزیل:

توسعه همکاری میان پارلمان اقتصادی برزیل کرمانشاه امیدوارکننده است

هوشنگ بازوند گفت: استقبال سفیر برزیل از توسعه همکاری میان پارلمان اقتصادی این کشور و پارلمان بخش خصوصی کرمانشاه خوشحال‌کننده است و امیدواریم فعالان اقتصادی دو طرف بتوانند یک بستر مناسب برای افزایش مبادلات تجاری دو کشور فراهم کنند.

توسعه همکاری میان پارلمان اقتصادی برزیل کرمانشاه امیدوارکننده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک کاری با سفیر برزیل در ایران اظهار داشت: کرمانشاه یک استان ثروتمند و با ظرفیت همکاری در کشور برزیل با زمین‌های بسیار مرغوب برای کشت‌های گلخانه‌ای و سایر کشت‌ها همچون گیاهان دارویی، ذرت و سویا است و در حوزه گردشگری با ۴۲۰۰ اثر تاریخی ثبت ملی دارای یک پتانسیل بسیار بزرگ بوده و همچنین با ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات، کرمانشاه دارای یک ثروت بی‌بدیل در عرصه بوم گردی خواهد شد.

وی با تأکید بر این مهم که سال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه داشته‌ایم، بیان داشت: دولت آمریکا ازنظر ملت ایران مصداق عینی تروریسم اقتصادی است و در برابر این سیاست‌های ظالمانه، راهکار مقاومت را در پیش‌گرفته است، ملت ایران توانسته‌اند از این تهدیدها یک فرصت ایجاد کنند و نگرانی در این زمینه نداریم.

مقام عالی استان خاطرنشان ساخت: کرمانشاه دارای معادن قیر طبیعی بی‌نظیری است که از پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند و کرمانشاه همچنین قطب تولید پتروشیمی در ایران است و می‌تواند بخشی از نیازهای بازار برزیل را تأمین کند.

بازوند بابیان این مطلب که کرمانشاه می‌تواند تأمین‌کننده بخشی از نیازهای برزیل در حوزه پتروشیمی باشد، افزود: تبادل کالا به کالا یک نقطه مثبت و راهکار مناسب در شرایط فعلی تحریم‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی