English

امام جمعه سنندج:

صدقه موجب نزول رحمت الهی می‌شود

ماموستا خدایی اظهار داشت: صدقه موجب نزول رحمت الهی می‌شود و بلایا را از ما دور می‌کند.

صدقه موجب نزول رحمت الهی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر سنندج اقامه شد، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ایام این ماه مبارک فرصتی مغتنم برای توسعه فردی و اجتماعی است.

وی افزود: همانطور که رسول‌الله(ص) ماه رمضان را فرصتی مهم برای کمک به نیازمندان مدنظر قرار می دادند ما نیز در این ایام باید بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و زکات اموال خود را بپردازیم.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته به سنت حسنه جامعه ایران اسلامی در خصوص جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: انتظار داریم کردستانی‌های متدین در این جشن بزرگ نوع دوستانه به یاری زندانیان جرایم غیر عمد بپردازند.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته خواستار پایبندی همه ایرانیان بر ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: عزت ملت ایران در گرو همبستگی ملی و پیروی از منویات رهبری است.

وی افزود: دشمنان از اول انقلاب تاکنون در برابر وحدت ملت ایران چاره‌ای جز شکست نداشته‌اند و امیدواریم که ملت سرفراز ایران در این برهه زمانی نیز با پایبندی بر ارزش‌های انقلاب در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مقاومت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه