English

امام جمعه سنندج:

انقلاب اسلامی مایه عزت و اقتدار ایرانیان شده است

امام جمعه سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها مایه عزت و اقتدار ایرانیان شده است بلکه موجب دلگرمی مسلمین در نقاط مختلف دنیا شده است و دشمنان نمی‌توانند جلوی موج بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران را بگیرند

 انقلاب اسلامی مایه عزت و اقتدار ایرانیان شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی خطیب جمعه امروز در خطبه‌های نماز این هفته سنندج با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: راه عزتمند امام خمینی(ره) و ارزش‌های انقلاب پس از چهل سال روز به روز در حال گسترش است و این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر می‌باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال به مردم ایران بود و باید همه ایرانیان نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره احساس مسوولیت نمایند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش نیروهای نظامی و همراهی آنان با مردم انقلابی در راستای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نیز نیروهای نظامی و انتظامی با جانفشانی خویش از جان و مال مردم دفاع کرده و با تمام توان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

ماموستا خدایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها مایه عزت و اقتدار ایرانیان شده است بلکه موجب دلگرمی مسلمین در نقاط مختلف دنیا شده است و دشمنان نمی‌توانند جلوی موج بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

خطیب جمعه سنندج از اقشار مختلف مردم خواست که با حضور دشمن‌شکن خویش در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان را مأیوس کرده و اتحاد و انسجام امت اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته به توجه ویژه نمازگزاران به عمل به آموزه‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: قرآن مایه آرامش روح و هموار کننده سلامت فردی و اجتماعی است و باید توسط مسلمانان همواره مورد توجه باشد و به عنوان برنامه روزانه زندگی از این کتاب آسمانی بهره بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه