English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اعلام کرد؛

بازسازی و تعمیر ۴۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده پلدختر لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از بازسازی و تعمیر 4000 واحد مسکونی در مناطق سیل زده پلدختر لرستان خبر داد.

بازسازی و تعمیر 4000 واحد مسکونی در مناطق سیل زده پلدختر لرستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الله غلامی در اولین جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، با اشاره به اینکه بازسازی مناطق سیل زده لرستان توسط پنج استان معین از جمله اصفهان انجام می شود، اظهارداشت: اصفهان وظیفه بازسازی و تعمیر4000 هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده پلدختر لرستان را به عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادی اصفهان در سیل خوزستان یک آزمایش موفق بود، افزود: این منطقه در بدترین و سخت ترین نقاط خوزستان عملیات امدادی و بازسازی انجام داد که می توان از آن به عنوان یک آزمایش موفقیت آمیز یاد کرد.

غلامی اظهارداشت: باید کارگروه بازسازی و نوسازی در شهرستان های آسیب دیده از سیل و توفان اخیراصفهان به منظور بازسازی هرچه سریع تر و وسیع تر تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران محوریت کارها و اقدامات مربوط به بازسازی مناطق حادثه دیده را دست گیرند و تا حصول نتیجه دنبال کنند، تصریح کرد: فریدونشهر، سمیرم، چادگان و نائین در حوادث اخیر بیشترین آسیب را دیدند و ارائه گزارش های کامل از میزان خسارات در تمامی بخش های این مناطق ضروری است.

وی با بیان اینکه براساس جمع بندی صورت گرفته ۵۲۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای مسکونی و تاسیسات استان وارد شده است، افزود: جمع بندی خسارات به وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری ها ارسال شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، تقسیم کار را از جمله اصلی ترین اولویت های مناطق حادثه دیده استان برشمرد و افزود: با توجه به تاکید مسوولان کشوری بر صرف کمترین زمان برای بازسازی مناطق مختلف کشور، این کار باید در کمترین زمان صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه