English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد

کمک ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان به مناطق سیل‌زده

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از کمک ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان به مناطق سیل‌زده خبر داد.

کمک ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان به مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پورگفت: دومین کاروان بزرگ از کمک‌های ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان به مناطق سیل زده در  استان‌های سیل‌زده لرستان و خوزستان  ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل کانکس،مواد غذایی، آب‌معدنی، لوازم منزل، فرش، موکت و اقلام بهداشتی بود که با هشت دستگاه تریلر و کامیون عازم مناطق هدف شد.

متین پور بابیان اینکه مردم نیکوکار استان کماکان در حال کمک به هم‌میهنان آسیب‌دیده از سیل هستند، خاطرنشان کرد: سیل خسارت‌های زیادی به هم‌وطنان وارد کرده است که کمک موثر به آسیب دیدگان نیازمند مشارکت گسترده و هدفمند مردم شریف ایران است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به روش انتقال کمک‌های مردم، گفت: کمک‌های نقدی به‌حساب متمرکز کمیته امداد کشور واریز و از آنجا به مناطق سیل‌زده اختصاص می‌یابد و کمک های کالایی نیز با تجمیع در مرکز استان و پس از دسته بندی به مناطق هدف ارسال می شود.

متین پور با اشاره به روش های موجود برای کمک به مناطق سیل زده، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت نقدی و یا با مراجعه به دفاتر این نهاد و تحویل اقلام اهدایی خود، یاری‌رسان هم‌وطنان رنج دیده از سیل باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه