English

محمد جواد حق شناس در صحن علنی شورای شهر مطرح کرذ

شهرداری تهران می تواند کمک به سیل زدگان را مدیریت کند

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی ضمن حمایت از کمک های شورای اسلامی شهر تهران به استان های سیل زده گفت:امیدوارم این لایحه موانع و مشکلات احتمالی پیش روی شهرداری در کمک به سیل زدگان را کاهش می دهد و موجب دلگرمی مدیریت و نیروهای شهرداری در کمک رسانی موثر می شود و از طرف دیگر نقش پررنگی در فرهنگ سازی کمک سایر شهرداری ها و شوراهای شهر کشور در موارد مشابه خواهد داشت .

شهرداری تهران می تواند کمک به سیل زدگان را مدیریت کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت:حضور شهردار محترم در مناطق سیل زده ،حضور معاون مناطق در منطقه سوسنگرد،حضور شهردار در خوزستان و فعال شدن مناطق براى جمع اورى کمک و معاونت خدمت شهرى همه همبستگی ملی را شکل می دهند.

با حضور شهرداری با تخصص و توانایی در مناطق سیل زده ، تجربه و آمادگی لازم در مواجه با دیگر حوادث طبیعی چون سیل و زلزله در مناطق دیگر کشور از جمله در شهر ۱۰ میلیونی تهران بوجود می آید.شهرداری تهران به لحاظ دانش و امکانات فنی و نیروی انسانی می تواند نقش مهمی در مدیریت کمک های مورد نیاز سیل زدگان داشته باشد.

وی افزود: این لایحه و نتایج حاصل از بسیج نیروها و امکانات شهرداری از جمله اعزام نیرو به مناطق سیل زده نقش مهمی در کسب آمادگی و تجربیات لازم در مدیریت بحران های احتمالی در آتیه خواهد داشت . 

به گفته حق شناس تصویب این لایحه موانع و مشکلات احتمالی پیش روی شهرداری در کمک به سیل زدگان را کاهش می دهد و موجب دلگرمی مدیریت و نیروهای شهرداری در کمک رسانی موثر می شود و از طرف دیگر نقش پررنگی در فرهنگ سازی کمک سایر شهرداری ها و شوراهای شهر کشور در موارد مشابه خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد:از آنجایی که سیل یکی از بحران های طبیعی است که پس از وقوع منجر به شیوع برخی بیماری هایی که عامل آن میکروب های موجود درسیلاب است، میگردد لذا لازم است قبل از شروع فصل گرما که منجر به افزایش بیماری های مذکور میگردد، اقدامات عاجل جهت ساماندهی شرایط معاش شهروندان سیل زده صورت گیرد که باید خدمات شهری کمک کند،لذابا پیشنهاد ۱۰۰میلیارد ریال کمک به مناطق سیل زده کاملا موافق می باشم .

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه