English

دادستان انقلاب اسلامی شهرستان میبد؛

ریختن نخاله ها جرم است و مردم محلی چنین مواردی را اعلام کنند

دادستان انقلاب اسلامی میبد گفت: جمع آوری نخاله ها و جلوگیری از ریختن آن توسط رانندگان باید مورد توجه قرار گیرد و با کمک از افراد محلی اعلام جرم شود.

ریختن نخاله ها جرم است و مردم محلی چنین مواردی را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین فلاح فرماندار میبد در جلسه مدیریت بحران شهرستان میبد افزود: میزان بارندگی ها خوبی بود و از جهتی اتفاق ناگواری را شاهد بودیم که نشانه بی برنامگی و اعمال کارهای غیرفنی است.

وی تصریح کرد: باز کردن مسیر رودخانه ها و ایمن کردن مسیر آب در سمت دانشگاه آزاد ، سعید آباد و چند مسیر دیگر باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار میبد با اشاره به وجود خانه های قدیمی در حسن آباد و نقاط دیگر و بسته شدن مسیر آب در سمت دانشگاه آزاد گفت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده لازم است حوالی بخش ندوشن و خانه هایی که در حریم رودخانه ها ساخته شد مورد عنایت قرار گیرد و آمادگی لازم جهت مقابله با آسیب هایی که ممکن است رخ دهد، وجود داشته باشد.

همچنین دادستان انقلاب اسلامی میبد گفت: جمع آوری نخاله ها و جلوگیری از ریختن آن توسط رانندگانی که صورت می گیرد باید مورد توجه قرار گیرد و با کمک از افراد محلی اعلام جرم شود.

حمید رضا جعفری اعلام جرم به ساخت و سازهای غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه ها و ممنوعیت هر گونه ارائه خدمات به چنین ساخت و سازهایی را ضروری عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه