English

فرماندار میبد:

نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بی‌بدیلی دارد

فرماندارمیبد به نقش بی‌بدیل نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروزه شاهد آسیب‌های اجتماعی در جامعه اسلامی هستیم که با گسترش فرهنگ نمازخوانی و نهادینه کردن اقامه نماز می‌توان تا حد زیادی مسائل، معضلات و مشکلات را حل کرد.

نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بی‌بدیلی دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، "حسین فلاح" فرماندار میبد در جلسه شورای فرهنگی فرمانداری که با حضور "احمدعلی دشتی پور" مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران برگزار شد، ضمن خیرمقدم به اعضای محترم بر اهمیت نماز و تأثیر آن بر توانمندی انسانی تأکید و خواستار اقامه مطلوب آن توسط کارکنان فرمانداری شد.

فلاح با توصیه به خود و همکاران برای اقامه نماز در وقت فضیلت آن ونیز حضور در صفوف جماعت، رعایت ملزومات این مهم در تسهیل مقدمات و تنظیم زمان جلسات و کارهای محوله جهت فراهم آوردن امکان حضور خود و همکاران در نماز جماعت را با لحاظ جلب رضایت حداکثری مراجعین محترم خواستار شد.

 در این نشست پس از بحث و تبادل‌نظر مصوب شد تا جلسات شورای فرهنگی مطابق با دستورالعمل ارسالی از وزارت کشور تشکیل گردد و کلیه برنامه‌های مربوط به حوزه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در جلسات شورای فرهنگی تصمیم‌گیری شود.

ارسال فرم تکمیل‌شده اعضای شورای یاوران امربه‌معروف و نهی از منکر به استانداری، تشکیل شورای فرهنگی حتی‌الامکان هر دو ماه یک‌بار با حضور اعضا و ابلاغ حکم اعضای جدید شورای فرهنگی با عنایت به تغییر و تحولات اخیر در (نیروی انسانی) فرمانداری از دیگر مصوبات جلسه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی