English

سخنگوی تشکل فراگیر تولید و تجارت:

شاخص‌های وضعیت محیط کسب و کار باید مبنای فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان باشد

سخنگوی تشکل فراگیر تولید و تجارت گفت: شاخص‌های وضعیت محیط کسب و کار و پایش مداوم آن‌ها مبنای فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان باشد.

شاخص‌های وضعیت محیط کسب و کار باید مبنای فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی در جمع اصحاب رسانه در تشریح برنامه های تشکل فراگیر تولید و تجارت بیان داشت: شعار اصفهان شاخص می‌خواهد یعنی باید شاخص‌های وضعیت محیط کسب و کار و پایش مداوم آن‌ها مبنای فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان باشد و اتاق در همه برنامه‌های خود بهبود این شاخص‌ها را که در نهایت به بهبود سرمایه اجتماعی منجر خواهد شد در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: حرکت برمبنای شاخص‌ها این خصوصیت را دارد که قابل پایش، بررسی و تحلیل است و مردم عموما و اعضای اتاق بازرگانی خصوصا می‌توانند در مورد فعالیت‌های اتاق در این زمینه مطالبه‌گری کنند.

 گلشیرازی تاکید کرد: در برنامه های تشکل فراگیر تولید و تجارت راهکارهای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه اجتماعی به تفصیل و تفکیک تخصصی مطرح گردیده است.

تشکل فراگیر تولید و تجارت

سخنگوی تشکل فراگیرتولید و تجارت اظهار داشت:متأسفانه استان اصفهان  در بحث محیط کسب و کار در کنار استانهایی چون کرمانشاه، سیستان و بلوچستان در وضعیت نامساعدی قرار دارد.

وی ادامه داد: وظیفه 86 درصدی اتاق بازرگانی در بهبود محیط کسب و کار است  که این وظیفه مهم در مدیریت فعلی اتاق اصفهان به فراموشی سپرده شده است.

گلشیرازی تصریح کرد: اصفهان صنعتی در 5 دهه گذشته موانع توسعه پایدار را فراموش کرده است.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: یکی از برنامه های تشکل فراگیر تولید و تجارت تلاش  درجهت بهبود مداوم فضای کسب و کار از طریق پایش مداوم می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه