English

استاندار مازندران:

انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در الویت است

استاندار مازندران گفت: انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در برنامه های دولت تدبیر و امید لحاظ شده و از اولویت های بنده است. ‎

انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در الویت است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان، در نشست با بانوان شاغل در ستاد استانداری مازندران به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر با بیان این که موفقیت شما بانوان موفقیت همه ما است، یادآور شد: محدودیت های مالی و اعتباری همیشه بوده و هست اما با برنامه ریزی درست با همین امکانات محدود، خدمات شایسته ای را می توان به جامعه ارایه کرد.

وی با اشاره به این که انتصاب بانوان در پست های مدیریتی در برنامه های دولت تدبیر و امید لحاظ شده و از اولویت های بنده است، افزود: علیرغم برخی محدودیت ها برای انتصاب بانوان در پست های مختلف، انتصاب بانوان که در استان در برنامه قرار گرفته است تداوم خواهد داشت و مدیران نیز برای تحقق برنامه دولت در این خصوص باید اهتمام جدی نمایند.

حسین زادگان با اشاره به این که برنامه های مرتبط با سلامت و نشاط اجتماعی بانوان در استان آغاز شده است و باید بانوان، خودشان موضوع ورزش و سلامت را با جدیت پیگیری کنند، گفت: آموزش در حوزه های تخصصی برای بانوان برگزار شود.

وی تاکید کرد: بانوان می توانند در هفته 3 روز به صورت هماهنگ شده از پاس ساعتی برای ورزش استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این جلسه حضور بانوان در فضای کار را یک فرصت برشمرد و یادآور شد: زنان نقطه عطف خانواده هستند و کسی نمی تواند نقش موثر آنان در تحکیم بنیان خانواده را نادیده بگیرد.

حسین حسن نژاد  با بیان این که بانوان، اصیل ترین و پایدارترین نقطه تعادل در جامعه را تولید می کنند، گفت: بانوان نباید نقش اصلی خود را با دیگر نقش ها عوض ها کنند.

وی، افزود: عمده تمرکز ما بهبود شرایط استان است و در این مسیر به نقش ارزنده بانوان نیاز داریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه های پیش روی این دفتر با بیان اینکه برنامه های فرهنگی گسترده ای برای هفته بزرگداشت مقام زن در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ارتقای جایگاه بانوان و رفع مسائل این حوزه، نیازمند فرهنگ سازی است.

قاسمی طوسی با اشاره به این که هفته بزرگداشت مقام زن، بهانه ای است تا مطالبات بانوان بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: تلاش و سیاست های دولت، بر ارتقای جایگاه زنان و افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی است و فعالیت ما هم در راستای تحقق منویات دولت در این زمینه است.

وی افزود: کمک به بهتر معرفی شدن بانوان برگزیده به عنوان الگویی برای جوانان، از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی