English

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه چوب خشک کنی در نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه چوب خشک کنی در نوشهر با پیش بینی اعتبار 48 میلیارد ریال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه چوب خشک کنی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدتقی انزان پور مدیر کل بنادر ودریانوردی استان مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه چوب خشک کنی در نوشهراظهار داشت : ایجاد صنایع تبدیلی در مناطق ویژه اقتصادی، علاوه بر ارز آوری چشمگیر برای کشور، موجب رونق بندر و ایجاد اشتغال در منطقه می گردد.

وی میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه را بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال برشمرد و افزود : ساخت این کارخانه، ضمن تأمین نیازهای داخلی، کاهش بهره برداری از درختان جنگل های شمال کشور را در پی خواهد داشت .

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان نوشهر نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرایی شدن این پروژه مهم عمرانی ابراز امیدواری کرد: با جدیت و پیگیری مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و همکاری مؤثر سرمایه گذار بخش خصوصی، کارخانه چوب خشک کنی در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش، کارخانه چوب خشک کنی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی، طی یک سال اجرایی خواهد شد و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، حدود ۱۰ نفر اشتغالزایی مستقیم در پی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه