English

معاون استاندار مازندران:

برگزاری جشنواره های مردم محور اعتماد عمومی را در پی دارد

معاون استاندار مازندران گفت: برگزاری جشنواره هایی که مردم محور باشد و مشارکت فعال مردم دیده شود همواره مورد استقبال بوده و اعتماد عمومی را در پی دارد.

برگزاری جشنواره های مردم محور اعتماد عمومی را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن خیریانپور در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی گل ارکیده در نوشهر اظهار داشت: جشنواره ملی گل ارکیده یکی از جشنواره موفق برگزار شده در استان مازندران بوده که به صورت مستمر در نوشهر برگزار و مورد استقبال قرار می گیرد.

وی ادامه داد: امروز شوراهای اسلامی شهرها و شهرداریهای استان مازندران باید به دنبال جشنواره هایی باشند که نشاط آفرین بوده و مشارکت حداکثری مردم در آن دیده شود و این جشنواره چنین ویژگی هایی را دارد و می تواند یک الگو باشد.

خیریانپور بیان داشت: استان مازندران یکی از استانهایی است که در تولید گل و گیاه از شاخص های خوب و بالایی برخوردار بوده و سالانه در این بخش شاهد رشد صادرات گل و گیاه از استان مازندران  هستیم.

رئیس چهارمین جشنواره ملی گل ارکیده نیز بیان داشت: تولید کنندگان گل و گیاه در این جشنواره انواع گل ارکیده به همراه گیاهان تزئینی را در 500 متر مربع فضای نمایشگاهی و 400 مترمربع فضای آزاد مورد بازدید مردم قرار داده اند.

جمیله هاشمی اظهار داشت: ارمزو نوشهر با توجه به ظرفیت های موجود در تولید گل ارکیده بعنوان صادر کننده این گل به کشورهای دیگر مطرح است.

وی بیان داشت: در این جشنواره در 46 غرفه تولیدکنندگان گل ارکیده به عرضه محصولات خود می پردازند که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس تاکید کرد: درحال حاضر بیش از 70 تولیده کننده رسمی و 170 واحد تولیدی خانگی به صورت غیر رسمی 15 رقم گل ارکیده در شهرستان نوشهر تولید می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه