English

زیرساخت های لازم مشکلات مردم غرب مازندران برطرف می شود

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه استاندار توجه ویژه به غرب استان است ، گفت : با حمایت جدی استاندار تلاش شده تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم مشکلات مردم غرب مازندران برطرف شود.

زیرساخت های لازم مشکلات مردم غرب مازندران برطرف می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسن خیریانپور بیان داشت : استانداری علاوه بر تلاش برای جذب سرمایه گذاران داخلی ، به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در مازندران است و به همین خاطر کارگروه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی به ریاست استاندار تشکیل شده است.

وی گفت : تلاش شده تا این کارگروه با پذیرش هیات های خارجی و دعوت از سفیران کشورهای مختلف برای سفر به استان مازندران با ظرفیت های سرمایه گذاری این منطقه آشنا شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود : اخیرا سفیر ارمنستان و رایزن اقتصادی آن کشور در تهران در سفر به استان مازندران با ظرفیت های این منطقه برای سرمایه گذاری آشنا شدند.

وی گفت: از سفیران کشورهای هلند و روسیه نیز برای سفر به استان مازندران به منظور آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری دعوت شده است .

خیریانپور تولید و اشتغال را از مهم ترین برنامه دولت و استانداری مازندران برشمرد و افزود : برای جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش های نیروگاهی و پسماند نیز در حال رایزنی با برخی از کشورها هستیم ضمن اینکه اعزام تجار ، بازرگانان و فعالان اقتصادی به دیگر کشورها ، برگزاری نمایشگاه توانمندی استان مازندران در کشورهای مختلف خصوصا حاشیه دریای خزر را در دستور کار قرار داده ایم.

 ضرورت تکمیل جاده کنارگذر شهرستان عباس آباد

معاون استانداری مازندران همچنین گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جاده کنارگذر عباس آباد تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود : دولت یازدهم برای احداث این جاده که شهرهای هچیرود ، کلارآباد ، سلمانشهر ، عباس آباد، نشتارود و شیرود را پوشش می دهد 700 میلیارد ریال اختصاص داده است .

خیریانپور گفت: برای تکمیل این طرح که حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیاز به همت و تلاش اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران این شهرهاست که بتوانند با رفع موانع هر چه زودتر نسبت به تکمیل این جاده اقدام کنند تا در زمان مقرر پایان سال به بهره برداری برسد.

وی افزود : طولانی ترین قسمت این جاده به طول هفت کیلومتر در نشتارود واقع است که با هزینه 200 میلیارد ریالی به دلیل دو مورد مشکل تملک زمین تاکنون به بهره برداری نرسید و مسئولان شهری باید هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

 تامین زیرساخت های لازم در غرب مازندران

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه استاندار توجه ویژه به غرب استان است ، گفت : با حمایت جدی استاندار تلاش شده تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم مشکلات مردم غرب مازندران برطرف شود.

وی افزود : برای تامین آب شرب شهرستان عباس آباد بالغ بر 23 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده ضمن اینکه برای تامین اب شرب در شهرستان های نوشهر و چالوس نیز توسط دولت تدبیر وامید اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برنامه ریزی برای تامین برق مورد نیاز در غرب مازندران ، احداث و تکمیل بیمارستانهای عباس آباد و تنکابن ، ادامه باند فرودگاه شهرستان رامسر ، احداث سد ازارود در تنکابن ، اجرای طرح های گردشگری ، اجرای طرح های بوم گردی در مناطق روستایی و ... از جمله فعالیت های دولت در غرب مازندران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه