English

لزوم پیگیری مشکلات رفاهی خبرنگاران با همکاری مسوولان

معاون استاندار مازندران گفت: مسائل رفاهی و مشکلات خبرنگاران در این زمینه با همکاری مسوولان در شهرستان آمل پیگیری می‌شود.

لزوم پیگیری مشکلات رفاهی خبرنگاران با همکاری مسوولان

به گزارش خبرگزاری موج، سید جعفر رسولی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: عرصه خبر بسیار بزرگ و ارزشمند است و خداوند هم در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده است.

وی افزود: خبرنگاران این شهرستان در سرمای زمستان، برف، کولاک، گرمای تابستان و وقایع مهم و بحران‌ها همپای مردم بوده و حتی در اطلاع‌رسانی از مسؤولان جلوتر هستند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهید صارمی از بزرگان عرصه خبر بوده که با شهادتش ایشان روز خبرنگار در تقویم کشورمان ثبت و درج شد.

این مسوول با اعلام اینکه جایگاه فرمانداری در جامعه نظارت است وخبرنگاران هم وظیفه نظارتی برعهده دارند، بیان کرد: کارکرد فرمانداری و خبرنگاران مشترک است و در این راستا انتظار داریم تا در راه خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند گام‌های بلندی در کنار هم برداریم.

رسولی با اشاره به درج واقعیت‌ها توسط خبرنگاران و نوشتن آنچه را که می‌بینند، یادآور شد: سه هدف مهم جلب رضایت خداوند، خدمت به مردم و کسب درآمد در انتشار اخبار نهفته است و نوستن حقایق از مهم‌ترین اصول به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: مباحث کلان عرصه خبر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال و پیگیری می‌شود هر چند معتقدم خبرنگاران از قشری هستند که به مسائل و مشکلات همه آحاد جامعه می‌پردازند ولی جایی مشکلات آنها به صورت مبسوط مطرح نمی‌شود.

معاون استاندار مازندران گفت: مسائل رفاهی و مشکلات خبرنگاران در این زمینه با همکاری مسوولان در شهرستان آمل پیگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه