English

شهردار نوشهر :

بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های نوشهر متضمن توسعه پایدار است

شهردار نوشهر گفت: بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های نوشهر متضمن توسعه پایدار است و در این زمینه باید برنامه ریزی اصولی انجام گیرد.

بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های نوشهر متضمن توسعه پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی امانی در حاشیه نشست با اعضای کارگروه اجرایی چهارمین جشنواره ملی ارکیده ایران، اظهار داشت : فراوانی استعدادهای طبیعی و انسانی نوشهر بر کسی پوشیده نیست و این شهر زیبای ساحلی که دارای موقعیت بسیار مهم و استراتژیکی در حوزه گردشگری قرار دارد مطمئناً نگین بودن آن در شمال کشور شهره عام و خاص است و از این فرصت طلایی و کم‌نظیری که خداوند به ما ارزانی داشته است باید به نحو مطلوب و در خورشأن بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه امروز «توسعه پایدار» یکی مهم‌ترین موضوعاتی است که دغدغه همه مسؤولان خدوم و دلسوز این شهر است، افزود: بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های خدادادی نوشهر در سایه مطالعه و کارشناسی دقیق و علمی  می‌تواند متضمن توسعه پایدار برای این شهر باشد.

شهردار نوشهر با بیان اینکه نوشهر خاستگاه گل ارکیده است، تصریح کرد: ایده برگزاری جشنواره ملی ارکیده ایران به میزبانی نوشهر، یکی از همان نیاز‌های زیرساختی در ایجاد توسعه پایدار بود که از درون آن می‌توان فرصت‌های کسب و کار برای اشتغال‌زایی و اقتصاد پویا که و قابل اتکا باشد را بیرون کشید و بخش قابل توجهی از معضل بیکاری را برطرف کرد.

وی عنوان کرد: جشنواره ملی گل ارکیده این توان و ظرفیت را دارد تا تبدیل به کارگاه تولید اشتغال برای جوانان جویای کار و اشتغال خانگی برای بانوان شهرمان شود و نشاط و سرزندگی بیشتری را برای شهروندان عزیز نوشهری به همراه بیاورد.

امانی تأکید کرد: برای دست‌یابی به توسعه‌ای پایدار، پویا و متناسب با ظرفیت‌های نوشهر دست یاری به سوی تک تک شهروندان فهیم نوشهری دراز می‌کنیم و انتظار داریم ایده‌های خود را برای نیل به این هدف مهم به ما اعلام کنند تا با کمک یکدیگر بتوانیم نوشهری توسعه‌یافته‌تر را به آیندگان اهدا کنیم.

وی در پایان گفت: بنده به همراه همکارانم در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نوشهر علاوه بر حمایت‌ها برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر جشنواره ملی ارکیده، هر حمایتی هم که در توان این مجموعه باشد و به روند اشتغال‌‌زایی چه در بخش مشاغل خانگی و یا خارج از آن از طریق این جشنواره در زمینه پرورش گل ارکیده کمک کند با کمال میل پای کار خواهیم بود و خدمت بی منت خود را در این حوزه نیز برای شهروندان عزیز نوشهری انجام می‌دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه