English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

۵۹ هزار نفر در استان همدان بیکار هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: 59 هزار نفر در استان همدان بیکار هستند که در رده سنی 15 تا 29 سال قرار دارند و تعداد جمعیت شاغل در استان 540 هزار نفر است و تعداد فارغ التحصیلان بیکار همدان نسبت به میانگین بالاتر است.

59 هزار نفر در استان همدان بیکار هستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، توصیفیان با بیان اینکه ملایر و نهاوند پرجمعیت ترین شهرستان‌های استان است گفت: جمعیت روستایی 37 درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده که به نسبت جمعیت کشور مناسب است.

توصیفیان عنوان کرد: 59 هزار نفر در استان همدان بیکار هستند که در رده سنی 15 تا 29 سال قرار دارند و تعداد جمعیت شاغل در استان 540 هزار نفر است  و تعداد فارغ التحصیلان بیکار همدان نسبت به میانگین بالاتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه آمار از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده است افزود: در مدت 9 ماهه امسال نرخ بیکاری استان همدان در کشور 7.3 و در این بخش بعد از استان سمنان استان دوم در نرخ بیکاری هستیم.

توصیفیان نرخ بیکاری استان همدان در فصل پاییز را 7.3 اعلام کرد و گفت: این میزان در پاییز سال گذشته 10.5 بوده ضمن اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در پاییز سال 96 به میزان 40.8 بوده که امسال به 40.3 رسیده است. کمترین نرخ بیکاری در کشور در پاییز امسال به ترتیب به استانهای سمنان، مرکزی و همدان بیشترین نرخ بیکاری برای استانهای کرمانشاه، چهار محال و بختیاری و البرز ثبت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه