English

با حضور بهجت تربتی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ؛

تفاهم‌نامه همکاری‌ بین اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری‌ در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جهاد دانشگاهی استان گلستان منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری‌ بین اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان، این تفاهم‌نامه با حضور بهجت تربتی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان و رضا ثقفی، رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان گرگان به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور هم‌افزایی در استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات طرفین با هدف تقویت و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و آموزش نیروی انسانی مستعد، بالنده و خلاق منعقد شد.

همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های آموزشی تربیت مربی مدارس ابتدایی غیردولتی و مراکز پیش از دبستان و موارد مشابه، برنامه‌ریزی، نیازسنجی و اجرای دوره‌های آموزشی و توانمندسازی در حوزه‌های مختلف، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز اداره با استفاده از امکانات یادگیری الکترونیکی، انجام پژوهش‌های کاربردی- مطالعاتی به صورت مشترک و ایجاد زمینه‌های لازم برای اجرای طرح‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی، بهره‌مندی طرفین از امکانات و توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی یکدیگر و تولید و انتشار منابع آموزشی، چاپ و نشر و توزیع کتاب‌ها و نشریات علمی و تخصصی مرتبط با اهداف مشترک از جمله محورهای مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه