English

١٤ دی آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون ادواری استانداردهای مهارتی

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مهلت ثبت‌نام رشته‌های مهارتی آزمون ادواری استانداردهای مهارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ساعت ٢٤ روز ١٤ دی‌ماه جاری ادامه دارد.

 ١٤ دی آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون ادواری استانداردهای مهارتی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر مصباح اظهار کرد: بیست و هفتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش برای کسب دیپلم هنر، همزمان با سراسر کشور در شهر رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون ادواری به صورت دوره‌ای برای تعیین مهارت هنری برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در ٣٤ رشته مهارتی کار و دانش و در دو بخش نظری و عملی در بین کسانی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

مصباح با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون از ١٧ آذر امسال آغاز شده است، افزود: مهلت ثبت‌نام رشته‌های مهارتی آزمون ادواری استانداردهای مهارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ساعت ٢٤ روز ١٤ دی‌ماه جاری ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت دفترچه راهنما به سامانه الکترونیکی  https://azmoonehonar.ir/Advari مراجعه کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین گفت: به متقاضیان پس از قبولی در آزمونهای کتبی و عملی، گواهینامه مهارت اعطا می‌شود که پس از گذراندن دروس عمومی در آموزش و پرورش می‌توانند مدرک دیپلم خود را از آموزش و پرورش کسب نماید.

وی خاطر نشان کرد: بیست و هفتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، روز جمعه ٢٨ دی‌ماه ١٣٩٧ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه