English

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر داد :

کمیته ای تحت عنوان رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس گرگان تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت : تمام مدارسی که در گرگان وجود دارد در طول یک ماه مورد بازدید قرار خواهند گرفت .

کمیته ای تحت عنوان رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس گرگان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر از تشکیل کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس داد و گفت: تمام مدارسی که در گرگان وجود دارد در طول یک ماه مورد بازدید قرار خواهند گرفت تا ایرادات فنی، حریق و بهداشتی را برای دادستانی احصا شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس گرگان خبر داد و گفت: جلسه‌ای در دادسرای مرکز استان گلستان با عضویت اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری، سازمان آتش نشانی، سازمان نظام مهندسی استان، اداره کل بهداشت، فرمانداری و بخشداری برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: در پی این جلسه قرار بر این شد که کمیته‌ای تحت عنوان کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس تشکیل شود و تمام مدارسی که در گرگان وجود دارد در طول یک ماه مورد بازدید قرار خواهند گرفت تا ایرادات فنی، حریق و بهداشتی را برای دادستانی احصا کنند و دادستانی برای رفع خطر پیگیری‌های لازم را از دستگاه مربوطه انجام دهد.

وی افزود: اعضای کمیته نیز عبارتست از سازمان نظام مهندسی استان گلستان، آتش نشانی، اداره بهداشت، سازمان نوسازی مدارس و معاونت عمرانی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه هستند و دادستان نیز به عنوان مدعی العموم و متولی این کمیته در موضوع رفع خطر از مدارس وارد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه