English

آیت الله فلاحتی در دیدار با هسته های گزینش گیلان:

آبروی افراد باید در گزینش ها حفظ شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه آبروی افراد باید در گزینش ها حفظ شود، خاطرنشان کرد: آنچه که می تواند جامعه را اداره کند، منابع انسانی است و در دنیا به این موضوع توجه ویژه ای می کنند.

آبروی افراد باید در گزینش ها حفظ شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیر هسته گزینش استانداری و هسته های گزینش گیلان با تاکید بر توجه به زیربناها در امر گزینش اظهار کرد: پدر و مادر نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند.

وی به تربیت دانش آموزان توسط معلمان در دوره دبستان تا دبیرستان اشاره کرد و افزود: والدین باید تا سن بلوغ به کودکان خود بایدها و نبایدها را بیآموزند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه یکی از اهدافی که در گیلان پیگیری می کنیم انجام فعالیت های زیربنایی در زمینه فرهنگی است، تصریح کرد: زیربناها در مسائل فرهنگی بسیار مهم است و موضوع های فرهنگی باید در جامعه عملیاتی شود.

گزینش افراد در راستای خدمت به نظام اسلامی

آیت الله فلاحتی بر گزینش افراد در راستای خدمت به نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: گزینش ها باید افرادی را تایید کنند که وفادار به نظام اسلامی باشند.

آیت الله فلاحتی در دیدار با هسته های گزینش گیلان2

وی، انتخاب افراد مدیر، کارآمد و امین توسط گزینش ها را مهم دانست و بیان کرد: بزرگ ترین مشکل در جامعه خیانت برخی از افراد است و در گزینش ها باید امین بودن افراد لحاظ شود.

آبروی افراد باید در گزینش ها حفظ شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه آبروی افراد باید در گزینش ها حفظ شود، خاطرنشان کرد: آنچه که می تواند جامعه را اداره کند، منابع انسانی است و در دنیا به این موضوع توجه ویژه ای می کنند.

آیت الله فلاحتی، ملاک در گزینش را حال فعالی افراد عنوان کرد و یادآور شد: کسی که اشتهار به فساد دارد را نمی توان در گزینش تایید کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آموزش از مسائل مهم برای مسئولان گزینش است، اظهار کرد: مدیران شایسته باید در نظام اسلامی انتخاب شوند.

مسئولان گزینش برای نظام اسلامی گزینش می کنند و نه برای دولت

وی ادامه داد: مسئولان گزینش برای نظام اسلامی گزینش می کنند و نه برای دولت ها اما کسی که گزینش می شود نباید مخرب دولت باشد ضمن اینکه انتقاد غیر از تخریب است.

آیت الله فلاحتی در دیدار با هسته های گزینش گیلان1

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه استفاده از شخصیت های اخلاق مدار و انقلابی حوزه های علمیه برای ارتقای فعالیت گزینش ها مهم است، تصریح کرد: بی حجابی و بی بندوباری برازنده نظام دینی نیست.

فعالیت هسته های گزینش در ۶ دستگاه گیلان

مدیر هسته گزینش استانداری گیلان نیز در دیدار مذکور به تاسیس ستاد امر گزینش به فرمان امام(ره) در دی ماه سال ۶۱ اشاره کرد و گفت: ۱۴ شهریور ماه سال ۷۴ مجلس شورای اسلامی قانون گزینش معلمان را به تصویب رساند.

حسین خوشحال به اصلاح قانون گزینش توسط مجلس شورای اسلامی در سال ۷۵ اشاره کرد و افزود: مجلس، تسریع قانون گزینش معلمان به دیگر سازمان ها را تصویب کرد.

وی با بیان اینکه استانداری، دانشگاه گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و جهادکشاورزی ۶ دستگاه دارای هسته گزینش در استان هستند، تصریح کرد: هسته گزینش دستگاه های مذکور، گزینش افراد در دستگاه های دیگر را به عهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه