English

آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای رودبنه:

انقلاب اسلامی برنده میدان عرصه جهانی است/وضعیت اقتصادی جامعه برای مردم نگران کننده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برنده میدان عرصه جهانی است، خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند "انقلاب مان را به دنیا صادر می کنیم" و اکنون دنیای بشر پیام امام(ره) و ملت ایران را دریافت کرده است.

 انقلاب اسلامی برنده میدان عرصه جهانی است/وضعیت اقتصادی جامعه برای مردم نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در یادواره ۲۲۰ شهید بخش رودبنه لاهیجان در مسجد جامع شهر رودبنه با گرامی داشت یاد خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهیدان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ملت ایران عزت آفریدند.

وی، زانو زدن قدرت های سلطه گر در مقابل ملت ایران را در سایه خون شهدا عنوان کرد و افزود: تمام مسوولان وظیفه دارند از خون شهیدان پاسداری کنند.

مسوولان باید دلداده خدمت به مردم باشند

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسوولان باید دلداده خدمت به مردم باشند، تصریح کرد: اگر مسوولی دست تکدی به طرف قدرت های سلطه گر دراز کند خیانت به خون شهیدان است.

آیت الله فلاحتی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: خدا را شاکریم در زمانه ای زندگی می کنیم که مردم در مسیر قرآن و دین قرار دارند و راه شهدا را فراموش نکردند.

تلاش دشمن در مایوس کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی

وی با اشاره به تلاش دشمن در مایوس کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن در جدا کردن ملت ایران از نهضت سال ۵۷ شکست خورده است.

آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای رودبنه2

نماینده ولی فقیه در گیلان به تزلزل سوسیالیسم شرق و کاپیتالیسم غرب در مقابل انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز تفکر انقلاب اسلامی بر دنیای بشری سایه افکنده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برنده میدان عرصه جهانی است، خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند "انقلاب مان را به دنیا صادر می کنیم" و اکنون دنیای بشر پیام امام(ره) و ملت ایران را دریافت کرده است.

وی به ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ریزش ها مایه ضعف انقلاب نیست بلکه به رویش ها باید توجه شود ضمن اینکه ملاک حال فعلی افراد است.

حرکت، رفتار و گفتار مسوولان زیر ذره بین مردم است

امام جمعه رشت با بیان اینکه حرکت، رفتار و گفتار مسوولان زیر ذره بین مردم است، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی جامعه برای مردم نگران کننده است و این امر ضعف مدیران نالایق و نبود نظارت دقیق را نشان می دهد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهیدان درس ایستادگی و مقاومت را به ملت های آزاده دنیا آموختند و برای مردم ایران عزت به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایران طلایی ترین دوران تاریخ خود را تجربه می کند، بیان کرد: مقاومت بزرگ ترین نعمتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده و این ایستادگی سبب تزلزل کاخ های، سیاه، سرخ و سفید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه